fredag 21. januar 2011

Edgar Broughton Band - Evening Over Rooftops


Edgar Brougthon Band er en engelsk progressiv rockgruppe, startet i 1968:) Gi denne en sjanse, vet det er spesiell musikk, men lytt til teksten og musikken:) Vakkert, synes jeg:)

Må nesten vise dere et bilde av dekkebrikkene brukt under Cæsarsalatmiddagen:) Skjevt og skakt vises ikke under bruk:)



Ha ei herlig helg, folkens:) 

Takk for mange fine opplevelser, tanker, bilder og vakre ord i uka som har gått:)

Klem fra Trine:)

24 kommentarer:

Skjerstad sa...

WOOW !!! Jeg er super imponert over dine dataferdigheter ;) Den sangen var tøff. Men jeg har ikke hørt dem før ( er så ung jeg vettu hi hi )Skjerstadmannen syns at sangen var bra;) Artig å se et bilde med spisebrikkene i bruk . Det ble veldig fint :) :) Kos dere på hytta i helga .

Kos og klem fra Janne :)
Hils den trivelige gjengen din :)

Barbros lille atelier sa...

Herlige og fargerike spisebrikker! Likte veldig godt den rosa:-)

Ønsker deg en riktig god helg!

Klem

Eple sa...

Dekkebrikken gjorde seg virkelig. Nydelige farger :-)

Nå skal jeg høre på musikken (av en eller annen grunn føler jeg at jeg må konsentrere meg 100% nå.. - at det jeg skal få høre er krevende musikk?)

Ha en strålende helg :-)

GundaM sa...

så fint pynta bord da med herlige brikker!!

den musikken var spesiell ja ;)

god helg!

Lindis sa...

Takk for koselig kommentar Trine :-) Ja, de tingene bringer frem gode minner, kreativ lyst og god stemning!

Skal sjekke ut låten - er bare en snartur innom nå! Men er så nysgjerrig, så den må jeg få hørt på!

Så koselig middagsbord, de brikkene er jo kjempe fiiine! :-)

Ha en deilig fredag Trine! :-)

Klem fra Lindis

Hjertebank sa...

En riktig god helg til deg og dine Trine ;) Klem fra meg og lillegull.

Lindis sa...

Ja, jeg syns den pengepungen var så skjønn! Du får sjekke ut butikken hennes på etsy - handler mye der jeg :-)
Har ikke hatt noen dårlige opplevelser - får alltid det jeg har kjøpt og har alltid vært veldig fornøyd!

Hehe, vel, jeg kan nok aldri ta vekk den magneten fra kjøleskapet mitt, for jeg bruker stygge ord titt og ofte jeg Trine ;-)

Ha ei strålende helg!

God klem fra Lindis som kan være litt stygg i kjeften ;-))

Bente sa...

Hei - nå spiller vi for høy musikk her - dette falt i vår smak:) Den musikkglade mannen i huset nikker veldig fornøyd her nå:)

Syns spisebrikkene dine er fine, jeg:)

God helg til dere - klem fra Bente.

Gollass sa...

Takk i like måte for dine koselige innlegg!
God helg og klem Elin

Kristin Kreativius sa...

:) Herlig dekket bord! Og salaten så veldig god ut den og!
Tusen takk for navneforslag!! Det er bare å peise på med flere forslag:D

brakri84@hotmail.com er mailadressen min. om du vil sende meg postadressen din, kommer det litt putegreilja-stoff til dere etterhvert.

god hælg! og god klæm:)

Datt sa...

Aaaaw, så fine spisebrikkene ble! Kruse knallkul!

kimberlee.blogg.no sa...

Kjempefint pynta bord med fine spisebrikkene..

"Romfortrivsel" sa...

Nytt musikkjenskap for oss, men begge her er glad i gammel engelsk progressiv rock, så dette var artig! Takk for lenken.
Fine, glade spisebrikker!
God helg.

Li/Småtingene sa...

Ønsker deg også ei behagelig og trivelig helg!

Skal ta meg tid til å lytte til musikken senere... Aldri hørt om bandet?

Må bare få kommentere bordet ditt; for en glad-farge å dekke opp på! Kult og spesielt!

Klem ;)

emblas-kanel sa...

Har ikke hørt om bandet før, men jeg likte den. Rockegenerasjonen vet du! Men lille Lotta hund som lå og sov tett inntil meg her i sofaen skvatt litt når det plutselig kom musikk rett inn i øret hennes :-)
Ha ei fin helg.
klem fra Eva :-))

Fargebarn sa...

Så herlige spisebrikkene var. Knallfine!

TUSEN VASER sa...

Ojojoj, nu blev jag hungrig:) Ha en fin söndag, Trine!

Unknown sa...

Skikkelig likte sangen eg, og dekkebrikkene e dritfine, både med og uten tallerker :o)

Håpe helga di e fin vennen!

Klem på klem

Maien sa...

Så søte spisebrikker. Fargerik middag,trivelig :)

God søndag :)

Hjertebank sa...

Ja må snart få rydda skikkelig ;) Ha en fin uke Trine!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Farger til å bli glad av!:) Flotte puter under her og! Eg har aldri oppgitt personnr på inreda. Du kjem vidare uten;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

familjen & inredning sa...

Jag gillar verkligen dina nysydda bordstabletter,
mönsterna och färgerna får mig att tänka på när jag var tonåring och både mormor och min mamma och en del av hennes vuxna systrars gardiner, kuddar, kläder.
Man blir bara så glad!!!
Förrut hade jag mycket mönster och starka färger, men vet inte vad som hänt, har blivit så vit och lagom, tilloch med Tina och Lotta har börjat tycka att vi har för lite färg i vårt hus, så jag får nog ut i förrådet och leta bland mina tyglådor..
Kram Kicki

himlaverket sa...

Häftigt att du kan sätta in musik på din blogg,,,
kanske man skulle försöka göra.
Kram ullamaria

Unknown sa...

Jepp, Queen og fucking Everything ;o)

Nattaklem