søndag 9. januar 2011

HYTTEHELG!!!!!!

Har hatt ei utrolig herlig helg på hytta, bare min mann og jeg:)

Vil vise dere bilder fra hytteinteriøret. Jeg er sååå glad i tingene mine og hver gjenstand har sin egen historie:)



Og sånn ser hytta ut utenfra i strålende sol:) Det var faktisk det da vi dro ned idag:) Dette er det beste stedet på jord for oss, her henter vi krefter:)


 Innlagt vann og strøm har vi ikke, men vi henter strøm til lys fra vindmølla.  
Skulle gjerne hatt innlagt vann, men det er vanskelig å få til hvis man ikke vil bore:) Blir for kostbart for oss, ingen hyttenaboer vi kan dele utgiftene med:)

Takk for alle hyggelige kommentarer på" teakinnlegget":) Setter utrolig stor pris på dem:) Skal ta meg en bloggrunde utpå kvelden:)

Klemmer i bøtter og spann fra Trine:)

28 kommentarer:

Unknown sa...

Det såg jammen meg ut te å ha vore ei flotte helg ja!
Og så hærlige hytta dåkke har.

Klemmar in bøts and spans herfra, godjenta!!

Margith sa...

Hvor må det være skønt at have en hytte og kunne oplade i, jeg nøjes med vores store grund :-)
Jeg har familie i Sandvika som også har en hytte de lader op i på Østreøya ved Sandefjord.
Hav en hyggelig aften.

Rosor och Pioner sa...

Åhh vilket ställe, vad vackert. Skulle inte ha något emot att äga den stuga. Förstår att du njuter och samlar kraft där.
Så mycket fina saker du har inne i stugan också.
Ha en fin söndagskväll
Kram susanne

Frk.Eplegrøt sa...

Deilig å komme seg bort fra det vanlige og ut i naturen :) Skjønner godt at du fåt ladet batteriene her! Så mange flotte ting i hytta - ekte hyttefølelse :)

Datt sa...

Oh mai Gadd, så mye fint!! Herlige alle de krukkene! <3

Bente sa...

Hei - for et nydelig sted -akkurat så sjarmerende skal en hytte være, syns jeg. Vår drøm er at vi også en eller annen gang kan få et slikt "hente-krefter-sted" - skjønner utrolig godt at dere er glad i denne hytta:) Mange sjarmerende ting:)

Her er det også masse snø, men ikke så fin sol som hos dere. Vi har hatt årets første skitur i dag - og det var deilig:)

Fortsatt god søndag - klem fra Bente.

Nina sa...

Åh - har dere hytte ;). Det er jo egentlig ingen annen måte å slappe helt av på - enn å reise vekk fra hverdagen. Jeg har kanskje begynt å forstå det - selv om jeg er superhjemmekjær.

Du har nok observert riktig når det gjelder mine to. Minstemann har lignet mest på meg - og frøkna mest på pappaen sin. Samtidig har Vilde etterhvert fått så mye kroppsholdning og fakter fra meg at det nesten er komisk.

Det rutete matskrinet har jeg makent til - arvet av mormor og morfar. Husker mange turer med mat fra det skrinet.

Klemklem

Sonja frå Sunnfjord sa...

Koseleg hytte!
Kan vere godt å ha det litt primitivt innimellom...

Tovepia sa...

På hytta står tida litt stille og man har følelsen av at helga har vært lengre;)
Koselig saker du har på hytta.
Ha ei fin uke og klem fra meg;)

Skjerstad sa...

Så gøy at du har tatt så mange bilder :) Dere har virkelig funnet paradiset !! Alltid så trivelig å komme opp til hytta deres . Sitte ute og se utover innsjøen, og sitte ved bålet . Inne er det trivelig å høre på radio og spille spill :) Dere har det så koselig der også, med mange fine ting :)

Ha en fin kveld videre Trine :)
Og hils alle i det Gule huset fra skjerstad :)

Unknown sa...

Så nydelig liten "kraftstasjon" dere har som gir dere så mye energi. Koselig med alle de fine gamle sakene, tenker nok at dere koser dere der ja. Ha en fin uke som kommer, klem fra Wilhelmine

Elisabeth, innerst i veien sa...

Deilig med et sånt sted hvor man kan trekke seg tilbake og samle krefter. Artige interiørdetaljer, ble nysgjerrig på øverst til høyre, er det sengetøy?

Lindis sa...

Nja, jeg syns egentlig ikke det. For meg er den teksten positiv, fordi man må ikke glemme at man er elsket - uansett :-)

Takk Trine, så snilt sagt! Føler det sjøl også ;-)

Så koselig hytte dere har! Skjønner veldig godt at dere koser dere der!!

Klem fra Lindis

Lotten sa...

Åhh vad härligt det ser ut! En typisk norsk hytta antar jag....? Det ser ut som om ni har en underbar utsikt... och inga grannar i närheten!

Kraam Lotten

emblas-kanel sa...

Å, nå fikk jeg lyst til å ta en tur på hytta vår. Vi har heller ikke strøm og vann - og storkoser oss der. Måtte sitte og se på hvert eneste bilde, skikkelig fint der og så mye fint du har samlet. En blir også ekstra glad i ting som har en "historie". Takk for titten. :-)
Klem fra Eva

Hjertebank sa...

Hyttekos ;) Ja vi kosa oss på tur, luktet bål av oss alle etterpå ;)

grytti sa...

Så koselige hyttebilder, det såg skikkeligt fint ud der! :-) Og det hørres deiligt ud å konna ver bare dåkkår to i et eget hytteparadis. Eg e ikkje blitt store (rige) nok te å ha egen hytta ennå, men håbe eg blir det ein gang. Takk for fine kommentar inne hos meg før jul forresten! (det blei visst ein ganske lange bloggeferie på meg)

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Så deilig det hørtes ut med en kosehelg på hytta. Ser veldig koselig ut på hytta dåkkers. Akkurat sån ei hytte skal se ut. Personlig og koselig:)
Tusen takk for kommentar inne hos mæi.
klæm

Gollass sa...

Herlig sted dere har der, også alene kun dere to, da blir det tid for litt kjæresterier også, alltid oppfriskende det;-)

mimmi-leone sa...

Bare så herlig,takk for at du viser disse bildene.
Hyttetur er avslappende og koselig og man m ikke ha vann selv om det selvfølgelig er mere tungvint.

har leid hytte av en venninne uten vann, vi hentet i bekken, men vi hadde det bare helt herlig.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Furuheim sa...

Herlige bilder:)Ha en fin uke. Klem

an-magritt sa...

Helt vidunderlig sted! Dere er heldige som har det. Nyt det!

Ha en fin uke, du vakre.

Barbros lille verden sa...

Åh, det både så og hørtes ut som et herlig sted!!
Men du, som du fær åt da! Håper det går bra med nesa :)
Ønsker deg ei herlig uke! Og Godt Nyttår forresten ;)
Klem fra Barbro

Duse Pasteller sa...

Så koooos! Mange fine ting du har ja!;)
Skulle gjerne hatt ei hytte ***Drømme***

Stor klem til deg fra meg og Leon:):)
Duse Pasteller

Beate sa...

Hei
Så ut som et fantastisk sted å være :) Takk for hyggelig kommentar på min blogg Tussebu. Min datter er igrunn ganske lik meg også ja, men jeg har ikke alle krøllene, bare fall i håret jeg :)

Klem fra Beate

Unknown sa...

Så fin hytte dere har!! akkurat slik en jeg vil ha, med ting som hver gjenstand har sin egen historie!! Det ser ut som dere virkelig kan finne roen der ja...

Supert sted!!

klem fra Mia

familjen & inredning sa...

Härliga bilder!!!
vet ej varför det heter norsk karaoke, men det går ut på att en person har hörlurar på sig och hör en låt som den ska nynna och de andra gissa vad det är för låt.
Kram Kicki

ide-puffen sa...

For en fantastisk fin plass og hytte. Vet du hva...vi har verken vann eller strøm på hytta og jeg vil ikke ha det. Vi har litt solcelle, gass. På taket er det skifer. Regnvann samles i en stooor tank. Dette vannet brukes til alt annet enn drikkevann. Ingenting er som oljelamper og pizza bakt i en slik gammel kjøkkenvedovn. Så har vi selvfølgelig utedo. Luftig og greit ja he he he.
Så fine bilder, nå gleder jeg meg til påske og skiturer.
Toppers uke til deg.
Klem