tirsdag 26. april 2011

VÅR......ENDELIG!!!!


På tur idag fant jeg hvitveis, måtte ta ned noen småkvister med bjørk også:)


Humla surra i vinduskarmen helt til jeg forbarma meg over den og slapp den ut:)


I påska har jenta vår og kjæresten hennes vært med noen dager:) På bildet skal vi til å kose oss med fondue i det herlige været:)


Gule lys i gamle tinnlysestaker er fint:) Påskeeggene er ca 45 år gamle og de er små:)

Vi har hatt ei utrolig flott påske, litt alene og litt besøk:) Min bror og hans kone, Janne, kom bl.a på besøk og overnatta:) Vi spilte Sequence, et brettspill, og tror dere ikke gjestene vant gang på gang?  To trivelige dager med Skjerstads;)

Håper alle har hatt det trivelig i påska, det viktigste er ikke hvor man tilbringer den...Men at man er sammen med dem man er glad i:)

Takk for alle hyggelige kommentarer på påskeinnlegget mitt:) Og ha ei strålende uke alle sammen:)

Klem fra Trine:)

25 kommentarer:

Livet i Nord sa...

Så koselige bilder fra ei trivelig påske!
Ja vår og vår fru Blom. Her sludder det plutselig.
Ha ei fin uke videre:)

Tovepia sa...

Godt at finværet forbarmet seg over oss:)Skjønner dere har kost dere masse, og flote påskebilder!
Nyt restene av april, klem fra meg;)

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Høres ut so at du har hadd en strålanes påske! Det e bra! Vi har kosa oss mæst hjæmme i tøvsjurhuset, men også vært på hytteur med naboer:)
Kos dæi masse

Skjerstad sa...

Koselige bilder Trine :) Det unge paret stråler om kapp , de er et fint par ;) Vi koste oss på hyttebesøk , og ekstra stas var det å vinne ! Hadde humle i dyna vår en natt vi , og din bror sa : Hysh høre du lydn ? Æ sa : Næi de e itj nå å bry sæ om , de e bære nånn fullkalla neppå vein . Han sa: Nei men de må da vårrå nå anna , fullkallan e da itj sånn . Æ :Jo da Han : De e e ei hommel !!
Klem fra Janne som hilser til dere i det gule huset :)

Bente sa...

Hei - så flott påske - med alle ingredienser - sånn skal det være:) Flott ungt par også:)

Her våres det i rasende fart - nesten sommer - det grønnes på trærne mens man ser på:)

God tirsdagskveld til deg - klem fra Bente.

Frk.Eplegrøt sa...

Høres og ser ut som en fantastisk deilig påske:)
Hvitveisen er en vårfavoritt hos meg, elsker de vakre teppene de lager i skogen.Noen hvitveis måtte bli med hjem til meg og - nå står de og viser seg frem på bordet mitt ute :)
45år gamle påske egg er ikke værst!Artig å ha tatt vare på noe så søt og vakkert så lenge:)
Ha en fortsatt flott uke!

God som Grønn sa...

Se der ja - kjekke norske ungdommer! Sikkert utrolig morsomt når ungene kommer opp i den alderen og : )

Dere må jo ha vært av de få som hadde nok snø i påska etter bildene å dømme? Ikke det at det gjorde meg noe at det var sommer her sør, for jeg er kystpåskejente!

Velkommen tilbake til hverdagen.

Datt sa...

Beste påskeværet jeg noen gang har sett, jeg priser meg lykkelig, fulle batterier nå! ;)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Koslige hytte bilder,og nydelige påske egg!!

ser ut som dere har hatt en perfekt påske..Velkommen hjem:)

Ha en fin ny uke:)

Klem Linda:)

Lindis sa...

Så bra du har hatt ei flott påske Trine! :D
Ja, endelig er det vår! Masse hvitveis her også, å trærne begynner å bli grønne, det er så deilig :)
Endte med at jeg kjøpte meg en brukt sjenk istede for en ny på IKEA, fikk den for 500 kr - er sååå fornøyd!!

God klem fra meg

Kristin Kreativius sa...

Så godt at dere har kosa dere! Og besøk fra svigerinnen kan jo ikke slå feil nei:) Koselige bilder! Tenk at våren kom i full flor bare på noen få dager i påsken! Deilig å se bakkene fulle av hvitt i hvitt! Ha en fin kveld Trine:) (godt å ha deg tilbake på nett:) thihi:))

Elisabeth, innerst i veien sa...

Jaaaaa, det er vår! Fikk en nydelig bukett hvitveis i dag jeg også. Blir så koselig i vinduskarmen. :-)

Hildemor sa...

Høres ut som en perfekt påske:).
herlig med hvitveis,
her på jæren stråler solen:), sommerskoen er tatt i bruk, fantastisk, håper bare det varer leeeenge:).
Ha en fin kveld.
Klem

Unknown sa...

Hei på deg, det hørtes jo ut som en knallfin påske. Vi har kost oss masse i Køben også, men det var deilig med noen fridager hjemme også asså...blir litt sliten av å være på tur jeg. Nydelige påske egg. Klem Wilhelmine

Guri sa...

Så trivelig at du har kommet hjem igjen :)
Ser ut til at dere har storkost dere på fjellet :)
Finnes ikke hvitveis på Veiholmen, så jeg koser meg med din i stedet jeg ;)
Klæm Guri

emblas-kanel sa...

Så søte de påskeeggene var da. Det høres ut som dere har hatt en knallfin påske.
Klem, Eva :-)

"Romfortrivsel" sa...

Hørtes ut som en kjempekos påske.
Nusselig påskeegg! Artig å ta var på de gamle tradisjonene. Hos oss får "barna" påskeegg, men i år fikk ikke de som var gift med egne barn;) Da blir det barnebarnet som får (til neste år...).
Herlig i påsken her i sør også.
Vi trengte dette gode været nå, etter en langdryg vinter!

Sonja frå Sunnfjord sa...

Påska er til for kos, og det har du jo tydeligvis hatt rikeleg av:)
Kjekt at du vil vere med på lotteriet mitt:))
Klem ♥

Hjertebank sa...

Kvitveis har jeg også sett ;) Blåveis har noen funnet for et par uker siden. Så JA det er vår ;)

ReVinyl sa...

Hei og vell overstått påsk! :)

Trivelige bilder Trine!
Deilig å se hvitveis, hærlig gammelt påskeegg, koselig familieferie på hytta. Brettspill e morro, og så får man lov til å bli litt barnslig når man taper ;) Vi høres <3 Klæm

Fragmenter sa...

Det både ser og høres ut som det har vært ei trivelig påske for deg. Nydelige gamle påskeegg:-)
Klem!

Malu sa...

Herlige påskebilder og blogg :o)
For en skjønn pressglas vase, har aldri sett dem i gult.

Sandra sa...

Påsken kunne ikke blitt bedre=)

Vilma sa...

herlige fotos , og du har ret : det vigtigste er DEM man er sammen med :-))

God uge

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Ja den dressingen bør du prøve:)Den var så god at jeg har drømt om den i natt he eh!!!

Ha en fin vårdag!!

Klem Linda:)