fredag 27. mai 2011

GAVE!!!!!


 Se hva som var inni pakken fra Namaste, denne søte jenta har også bloggen Krempulsiv hvor hun selger sine egendesignede ting.
Etter bloggbesøk av henne i november, har hun tenkt på vertinnegave til meg:) Jeg fikk både tøfler og pilleboks da hun var her, men hun syntes det var for lite. Jeg er ikke edlere enn at jeg takker ydmykt for alle gaver jeg:)
Hun har sydd en duk i de vakreste retrostoffer til meg, og som dere ser, den passer utmerket i nystua:)
I tillegg fikk jeg dette fine kortet og bokmerket.


 

Fine ting, alt sammen:)
Tusen, tusen takk, Namaste, jeg blir glad av å se på duken min i regnværet:) Den "skinner":) 


Ha ei flott helg, alle sammen:) Hyttehelg for oss:)
Vi blogges!

Klem fra Trine

21 kommentarer:

Skjerstad sa...

Kjempefin duk ! :) Den passet så godt inn i stua deres . Kos og velkommen sier det øverste bilde :)
Kos dere på hytta i helga , så skal vi kose oss hos svigermor ;)

Varm klem fra Janne :)
Hils alle i det gule huset .

( ble mye KOS he he ;)

Unknown sa...

Den duken var kjempefin. Hun er sååå god hun namaste :-))
Kos deg med fine gavene, det var helt sikkert fortjent :-)

Koselig å få deg som følger. Husker ikke om jeg har fått sagt det går litt surr i hodet i blandt, og så har jeg ikke fått kommentert på noen dager
Ha en fin helg
Klem

Johanne Brekkevold sa...

Så heldig du er da!:) Jeg har endel nytt å vise frem fremover jeg også;) Ha ei god helg på hytta deres!

Vigleik sa...

En skikkelig fargeklatt av en duk, og den var fin. Passet godt sammen med de hvite lysestakene.

Ha en lekker helg.)

kimberlee.blogg.no sa...

Nydelig duk og den passa i stua deres.. Kos dere masse på hytta i helga:)

La luz del norte sa...

KJempefin duk, ja! :)

Her vaskes. Redebygging er det visst noe som heter... ;)

Håper du får ei fin helg!

Klem

Tovepia sa...

Namaste har blitt rene syersken, flot duk du har fått.
Kos deg på hytta, dit skal jeg også..blir vel fyr på peisen, tenker jeg;)
Klemmings;)

En støvel og en sko sa...

Wow, for en fin retro-duk! Artig å følge med på Namastes syprosjekter på bloggen hennes.
Ha en riktig fin helg!
Klem fra meg :-)

Guri sa...

Så heldig du er:))
Solskinnsduk er det ikke alle forunt å få ;))
Ha en flott helg på hytta!!
Klæm Guri

Hjertebank sa...

Heldig ;) God helg!

Fauna design sa...

Så fin duk! Så flink hun er :-)

Vimså sa...

Kjempefin, og sommerlig duk..
Ha ei riktig fin helg på hytta..
Klem Mari Johanne

Hildemor sa...

Fine ting, gaver er sååå kjekt:).
Kos dere masse på hytta:)
Klem

Unknown sa...

Så kjekt at eg traff på fargevalget :o)

Det e ei stund siden eg sydde framsida, men bakstykke og quilting sku ta litt lenger tid... ;o)

Kos deg maaaasse på hytta vennen!

Bente sa...

Hei - lekker gave - dette ser avansert ut i mine øyne:)

God helg til deg - klem fra Bente.

Bondekona sa...

Nydelig!
:)

Anonym sa...

Åh, heldige deg! :)
Så koselig med slike overraskelser... Snille Namaste! :D
I like it, og passet perfekt inn i stua di!

KLEM

Sandra sa...

Duken var kjempefin, bare så utrolig søt=)

ReVinyl sa...

Nydelig duk i nydelige farger! Namastase har virkelig fått teket på denne lappetekikken!!

Maskinen vår er til reperasjon, og lånepc kan jeg kommmentere med hos deg! Hurra! Aberet er at gubben tar denne med til junaiten i en uke nå.

Gleder meg til jeg kan laste opp bilder igjen, redigere og skrive innlegg. Heldigvis har jeg mange på lager ;)

Fin hælg te dæ Trinemor! Klæm

Datt sa...

Harrusett, perfekt til deg jo! :D

Kamomille sa...

Åååj så fint :)
Namaste er så flink! Passa virkelig godt inn i stua di da!

<3