onsdag 4. mai 2011

RETRO SOVEROM :)


Etter å ha samla på sengetøy i krepp og i fargene ovenfor, hadde vi endelig nok til dobbelsenga:)


La putene oppå så dere får se hele herligheten:) Alle i vår familie liker å sove i krepp:)



Lampene våre er så fine, synes jeg:) Og da spiller det liten rolle om trykknappene er trege og lampene snurrer rundt sin egen akse på skruene:)

Holder på å forberede Givekken min:)

Takk for alle trivelige og oppmuntrende kommentarer på bilderekka mi, det varmer:) Herm ivei den som vil og bare spør hvis dere lurer på fremgangsmåte:) Jeg er dårlig på DIY, er så dårlig til å forklare meg.
Selv har jeg forsøkt å herme Janne på hvordan legge ut bilder og tekst;)

Ha en fin ettermiddag og kveld:)

Klem Trine:)

31 kommentarer:

Skjerstad sa...

Jeg fikk lyst til å gå til sengs med deg ;) Hi hi ikke bokstavelig talt da , men det ser så deilig ut !!! Koselige mønstre og farger .Digger lampene deres ;) Den hvite er veldig unik , kul form .Liker innleggene dine Trine :) Og du , vi hermer jo etter hverandre alle sammen her inne i Blogglandia . Det er jo det som er så inspirerende !:)Snappe opp litt her og der . DU inspirerer meg !!
God klem fra Janne som hilser og skal hilse :)

Lindis sa...

Du er kreativ ass! Kjempefin bilderekke Trine! :)
Kult sengetøy - og lamper! Helt enig, jeg har en gammel retro lampe på nattbordet med en litt vrien bryter, enda Pappa har bytta den ut. Men det er jo litt av sjarmen ;)

kimberlee.blogg.no sa...

Nå fikk jeg lyst og legge meg nedpå:)Hehe.. Fine mønster og farger. Lampen var kjempefin..

ReVinyl sa...

Retro soverom er konge! Lampene likeså!

Nå fikk jeg virkelig lyst til å gjøre noe med vårt træge soverom. Disse fargene blir man jo bare kjempeglade av! Klæm

Unknown sa...

Helt topp, superfint sengetøy asså;)) lampene er jo bare til å få hjertebank av, jeg har en som er nesten lik den røde, fikk den gratis av en bruktbutikk på geilo...den var fullt av klistremerker, men etter en runde med Jif flaska var den like fin igjen...ha en god retro natt søvn;)

Hjertebank sa...

Lampesnurr hører med ;)

Tovepia sa...

Skikkelig varme og gode farger! jeg likte krepp før huden ble for elastisk, nå får jeg hele mønsteret hengende på fleisen lenge etter natta:O)))

Bringebær sa...

Så fine farger!! Fant bloggen din via Janne sin blogg som jeg har blitt så glad i å besøke... Legger deg til på leselista mi jeg :D

Datt sa...

Åh, lampene! FINE, KUUUUULE LAMPENE! Jeg digger de! :D

Unknown sa...

krepp er så deili, særlig om våren/sommeren!
fikk lyst å legge meg der ;)

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Herlig gjennomført retro soverom:)

så deilig ut å velte seg i den kreppen ja:)

Ha en fin kveld!!

Klem Linda:)

Frk.Eplegrøt sa...

åh krepp er herlig sove i:)Lekkre dynetrekk og lampene over senga passe jo supert inn nå:)

Guri sa...

Jeg digg digg digger det!! Og hva gjør det om lampene er litt slappe i fisken?? Bare de er kule så gjør det ingenting ;)
Klæm Guri

Hegeslilleboble sa...

Herlig sengetøy!! Jeg liker også krepp, nydelig å ligge i! Herlig blogg du har, jeg legger meg som følger:). Ha en fin kveld!

Fargebarn sa...

Så herlig sengtøy. Det er utrolig deilig å legge seg i nyvaska kreppsengtøy. Herlig følelse.

Duse Pasteller sa...

Åååh, herlig retro-soverom!!:D
KlemKlem

God som Grønn sa...

Oh- la- la, kan jeg få komme og ta en natt i den senga, eller???
Krepp er det overlegent beste, jeg har sovet såååå godt i mitt med store lilla og turkise blomster de siste nettene...

g u r o sa...

Så fint! :) Trur pappa har eit av dei dynetrekka liggande i skapet..der vankar det nesten alltid retrosengetøy på sengene når vi er på besøk! -og eg hintar stadig frampå om eg ikkje kan overta eitt og anna.. ;)

Tok forresten litt tid før eg skjønte at det var her ein av stoffpakkane mine havna.. ;) Moro!
Hit kjem eg tilbake! :)

Ha ein fin kveld!

Bente sa...

God kveld - kreppsengetøy er behagelig - jeg liker godt å bruke det om sommeren:) Friskt soverom:)

Klem fra Bente.

Sonja frå Sunnfjord sa...

Herlig retrosoverom! Sengetøyet var verkeleg flott!!!
Eg også likar krepp, medan kallen er sånn passeleg begeistra:)
Sonja :-)

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Krepp er så sommer for meg. Deilig følelse. SKikkelig fint sengetøy du har funnet, elsker det! Tusen takk for de vennlige ordene du er så flink til å legge igjen, jeg setter virkelig pris på dem.

Vamre hilsner fra sør

Unknown sa...

Priceless darling :o)

Tøvsjur sa...

hei på dæi!
Så herlig med retrosengetøy på senga! Nydelige trekk du har!
Og krepp e jo bare helt fantastisk å ligge i!
ønske dæi en fin dag
klæm

Unknown sa...

Artig og hærlig :) Og ja helt enig Krepp sover man best i ! :))

Fru Keilegavlen sa...

Åååå, så fint!!

Sandra sa...

Krepp er veldig deilig å sove i=)

mimmi-leone sa...

Det ble bare kjempefint, herlig sengetøy og lamper.
Skikkelig stilig ble det.
Tusen takk for koselig kommentar fra deg!

Ønker deg en flott!

Klem fra Mimmi-Leone

MøbelPøbel sa...

JA!! Krepp er best! Og dine var VANNVITTIG fine!
Og så lampene da.. De likte jeg kjempegodt:)
Klem til skjønne deg<3

Vigleik sa...

Krepp er supert. Spesielt om sommeren. Jeg syns det virker svalere med krepp.

Flotte retro trykk.

Klem Vigleik

Kaspara sa...

Heisan Trine
Dise bildene kunne jeg nesten spise opp, så herlige!!!
Jeg er også så glad i å sove i kreppsengetøy og disse var outstanding!
Har dynetrekket til venstre i lillatoner og pute til høyre i en annen fargekombiansjon. Så var det bare så morsomt med to ulike kule lamper.
Jeg hadde gjerne tatt en overnatting i dette rommet ja. Spørs om heg hadde fått sovet noe særlig. Hadde vel bare ligget og sett meg omkring i retrorus.
God natt og glad morgendag til deg Trine!
Klem fra Kaspara

Fragmenter sa...

Herlig sengetøy, der kunne jeg godt ha lagt meg til:-) Og så kule lamper!!
Klem, Elin