mandag 6. juni 2011

FRESHA "HUSMORTRAPP"!!!!!


Kjøpte denne husmortrappen hos Line på Smia.
Den var rosa, men hadde opprinnelig
vært rød.
I siste nytt hos Precious, så jeg en sånn
trapp malt i gul og turkis. Tilfeldigvis hadde
jeg både turkis og gul bengalack:)
Måtte male den og den ble fin:)
Får mange gode tips av Katherine Schweder:)



Ellers har vi vært på hytta denne langhelga:)
Alltid litt nedtur å komme hjem etter nydelige
dager i fred og ro:)
Har lite overskudd til å kommentere for tida:)
 Jeg følger med dere allikevel:)
Ha en flott kveld:)

Klem fra Trine:)

Titt inn i Putegriljaen da vel:)

29 kommentarer:

kimberlee.blogg.no sa...

Stilige stoler:)

ReVinyl sa...

Husmortrappa vart dritkul!! Æ like!

Nå ser det ut til at jeg klarer å kommentere her inne på vanlig måte igjen ;)

Når helsa mi er dårlig, så er det værste jeg vet træge datamaskiner og ting som ikke funker. Tålmodigheten er lik -10.

(Du, forresten jeg fant sånne spisepinner nå igjen for barn på TING i Oslo. Det var fra Rice).

Ønske dæ goe daga...Klæm Siw

Bente sa...

Hei Trine - så kul husmortrapp - virkelig fine farger:) Denne trappa er så fin - og fint må det jo være når man skal opp i høyden, ikke sant:)

God kveld til deg - og klem!

Frk.Eplegrøt sa...

Den ble fresh og finfin! :)

Lindis sa...

Husmortrappa blei knallfin Trine! :D
Herlige freshe farger, løfter humøret det ;)

Skjønner deg godt, blir alltid litt nedfor når jeg har vært på hytta jeg også.. Tilbake til hverdagen liksom, på hytta er alt så annerledes.
Skal dit sammen med hele familien i sommer, å feire bursdagen min :) Gleder meg!

Ikke tenk på dissa kommentarene, hvis man sjekker statistikken, så ser´n hvem som har titta innom ;D

Ha en fortsatt fin mandagskveld!

Måtte flire litt når du skrev at du ikke alltid forstod overskiftene mine. Liker at du er så ærlig! De er ofte tatt fra musikklåter. Greia med stolen var rett og slett bare at: jeg har det bra, men sitter ikke på stolen for øyeblikket ;) Mange som ikke forstår seg på meg, du er ikke aleine *fniser*

Gooood klem fra meg

Skjerstad sa...

Kjempetøff Trine ! Jeg måtte inn på Precious å se ,den ble jo helt lik ;) DIGGER :) Du er så flink til å se mulighetene . Ikke nødvendig å kommentere alltid , dette skal jo være lystbetont . Og plutselig får du lyst igjen :)
Stor klem fra Janne
Ønsker resten i huset også en fin kveld :)

Hildemiho sa...

Stolen ble jo bare rålekker! herlig fargesammensetning.

Unknown sa...

råtøft!
ha en fin og avslappende kveld ;)
jeg vet du finns :D

Datt sa...

Knallfin OG dritkul ble den!!! :D

Duse Pasteller sa...

Har du malt over det rosa!!?!:O
Jaja, den ble jo veldig fin da;)
Og passer bedre inne hos deg:)
Klem fra Janniche og rare Leon♥

Kristin Kreativius sa...

så tøff den ble!!! ikke tenk på det med å kommentere. det er selfølgelig alltid like superkoselig å få hilsener fra deg, men noen ganger har man ikke overskudd.

håper vi får bedre vær nå, og jeg håper energien kommer med sola! det har vi fortjent synes jeg!

ha ei fin ny uke trine! klemmer!

Kaspara sa...

Hei Trine
Jeg elsker disse husmortrappene og de er jo superhotte nå.
Den ble jo så saftig med fresh Bengalack! Virkelig et blikkfang!
God natt og glad morgendag!
Klem fra Kaspara

Hjertebank sa...

Flotte farger Trine ;)

Anonym sa...

Trine!! Kul stol!! Du inspirerte meg med kortet. Nå har jeg laget mange mange hihi :-) Klem fra Anita.

Sandra sa...

Lekkert =) !!

Unknown sa...

Fy så fin den blei!
Fargekode på den turkise?
Løøøv it!

HAr ikkje vore i form te å kommentera så møkje i det siste eg heller. Satse på at det blir bedre snart. I dag har faktisk legen min søkt om sånt behandlingsopphold på 4 uker te meg. Rehabelitering elle nåke. Håpe det ikkje tar for lang tid og at eg i det heile tatt får plass. TRENGE det kjenne eg.

ide-puffen sa...

Råknæsj altså! Kommenterer sånn dann og vann i skippertak. Noen ganger er det bare ikke tid til overs. Men kos deg med det du får til mest. Lang helg igjen til helga. Oh yes da stikker vi på hytta for lesekos og forhåpentligvis sol.
Klem
Randi

Fargebarn sa...

Den digget jeg! kjelpestilig! Jeg og vil ha!

Johanne Brekkevold sa...

Herlig! Lekre farger:)

Unknown sa...

ÅÅÅ, herregemmini...om du har et slikt putetrekk til meg blir jeg så glad. Jeg kan sende deg noen bilder på putetrekk jeg har på mail til deg, så kan du jo se om du ønsker å bytte det bort i noen av de jeg viser...sender deg mail om litt da min venn...klem NIna

Guri sa...

Det var jammen forandringen sin det! Den ble kjempestilig :))

Klæm Guri

TUSEN VASER sa...

Härligt och vilket roligt ord du lärde mig. Det har vi inte i Sverige

Vibeke sa...

Så utrolig kul trapp! Og gul og turkis er virkelig en smashing kombinasjon!

Og gammel primitiv hytte er noe av det koseligste jeg vet. Elsker den stemingen som ligger i sånne hus. Heldige deg som har en sånn å dra til :)

Ønsker deg en super dag!

Unknown sa...

Herlighet så kul denne ble da. jeg har lagt meg tii som følger hos deg. Alltid fint med ny blogg og inspirasjon.

ida RE sa...

Hei Trine!

Jeg var visst ikke følger av deg lenger, men nå er det fikset! Jeg elsker Precious og husmorstoler! Takk for at du svarte på mail. Min oversikt over bloggere vil komme ut i løpet av sommeren, men det er ganske mye jobb;) Jeg fant et sengetøy på loppemarked som umiddelbart fikk meg til å tenke på deg! Det ligger i min epla-butikk;)

Gunnhild sa...

husmortrapp bringer frem mange gode minner! bestemor hadde en slik, og den dro jeg fra hver gang jeg kom på besøk ;) utrolig kule farger!

Huldra sa...

Så fin! Både den og bildene, og kjolen og..og.. Masse herlig, og jeg blar meg vei for oppdatering. Er så gøy å se de forskjellige måtene disse stolene blir pusset opp på. Har en gammel en selv, og den pusset jeg bare malingen vekk på i sin tid, og har brukt som malekrakk. Ser jeg må ta den frem igjen ja.. :)

neri kunst sa...

Hei Trine :) Koselig kommentar på bloggen min:) Fine pappelina tepper vi har;) Så tøff denne husmortrappa var! Ha en fin dag! Iren:))

Anonym sa...

palm angels outlet
bape official
goyard store