fredag 15. juli 2011

GAVER, BRUKTFUNN OG KIRA MI!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Fikk en kommentar på Stokkøyainnlegget fra Anita med bloggen Åkerkanten:) Se inn til henne og nyt hennes fargerike hjem:) Hun har rydda i stoffene sine og hadde stoffer å gi bort til meg!!! Og jeg er ikke tungbedt, kjørte til Melhus kommune og ble tatt godt imot:)
Stoffene på bildet fikk jeg:))))) TAKK, Anita:) Hun har tapeter også, så jeg kjøpte noen meter....:) Den rosa hylla ble også med hjem:)


Dette fantastiske dynetrekket lå på gjestesenga:)


Og her....to lekre vatt-tepper i Anita sitt eie:)

Etter en god kopp kaffe og trivelig prat, gikk turen videre:)


Disse tre bollene i pressglass fant jeg i Bruktbutikken på Støren, den største er 21 cm i diameter:) Fiiiine:)


Og her er noen bilder av min beste venn, hunden min, Kira:) Hun er glad i meg uten forbehold og gir meg sååå mye glede og omsorg:) Hadde ikke trodd jeg skulle bli så glad i ett dyr, for snart 5 år siden. 

Da blir det ett opphold i blogginga på 4 uker:) Vi tar ferie fra alt og reiser først til Italia og deretter til hytta:)

Ha en god sommer alle sammen:)

Klem fra Trine:)


30 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Då önskar jag dig en trevlig semester både i Italien och i "hytta". Italienresa har vi bokat till hösten.
Hoppas du visar lite bilder när du kommer tillbaka.
Vilken fin hund du har!!

Stor kram till dig
Susanne

Sonja frå Sunnfjord sa...

Oi, så mykje fint du har fått i hus! Nei, du er vel ikkje tung å be når det gjeld å få litt nytt til stoffskapet, he-he:) Og dei skålene var veldig fine!
Ynskjer deg ein riktig god tur til det store utland! God sommar:)
Klem ♥

Snertne sneller og små nøster sa...

Det der må jo ha vært midt i blinken for deg :-) Heldig du er!

Jeg er dessverre allergisk mot hund, men gemalen og litjtupp ønsker seg så veldig en hund - heldigvis har de ikke bytta meg ut enda :-))

Ha en riktig fin ferie, så sees vi om en måneds tid - klem Siv

Guri sa...

Flotte skatter det der :)
Kos ræva av dere i Italia og ikke gjør noe som jeg ikke ville gjort ;)
Klæm

Unknown sa...

submrtKos deg med alle de fine funnene og ikke minst ferien din. Høres perfekt ut. Kira er nok en god venn, den ser så trofast ut. Ha en strålende sommer. :))

Vores have sa...

Hej Trine
Åh, hvor en skøn hund Kira - som du ved elsker jeg dyr.
En hund svigter dig aldrig,bedre trofast ven findes ikke.
Nyd din ferie, en hel måned- skønt.
Pas på dig selv og dine kære.
Feriekrus fra Hanne Bente

Tovepia sa...

Ååå, ar du en labrador? Herlige hunder, har hatt en selv:)
Noe av det du viser her, har jeg selv, både vatteppe og skåler:O)
Kos deg masse på ferie, jeg blir selv opptatt en ukes tid med bbarn:)
God tur og klem fra meg;)

Høytrykk sa...

Så mange fine innlegg her siden sist. Gratulerer med overstått bursdag! Kos dere masse på ferie. Italia er et fantastisk land med mye fint å se på og ikke minst utrolig god mat og vin, så dere får det nok helt topp!

Sommerklemmer fra meg. :)

Randi sa...

Hei Trine!! Fine stoffer og skåler! Tenker det var trivelig med et besøk i Åkerkanten ja!! :D Nå må du ha en riktig god ferie, nyt den max. Tusen takk for alle trivelige kommentarer hos meg, de setter jeg så pris på! God Sommer! STOR klem fra meg.

Bondekona sa...

Fiiiint.
:)

Havfruen sa...

Dette var stoffer for deg ja:) Knallspreke mønster og farger:)

Kira var skjønn:) HAr hatt rasen selv og de er noen skikkelige godinger:)
Riktig god ferie, klem fra meg:)

Pia sa...

Flotte stoffer og flott hund! Ha en flott ferie - i Italia er du vel garantert sol!

Hjertebank sa...

God ferie ;)

"Romfortrivsel" sa...

Det er så morsomt med våre to hunder som heter det samme og er så like!
Kjempeskjønn!! Ja, vi blir bare så glad i dem. Virkelig et familiemedlem.
Kos deg med ferie!
Klem

Eple sa...

Fantastiske skatter- og selvsagt Kira best av dem alle :)

God tur og nyr ferien din :)

hobbyvimsa sa...

Hei Trine!!!

Ha en fin ferie og kos dere mye..

Nydelig hund skjønner godt du er glad i den.

Vi måtte ta vår hund for 3 år siden,Tika var en trofast venn,og trist når hun døde,tenker ofte på henne.vi skal ha hund igjen når vi blir pensjonister.Akkurat nå har vi nok med tre barn og en katt:)

Nydelige stoffer,og den hyllen så jo lekker ut:)

Klem linda:)

Lindis sa...

Tenk det du, vi har jammen i meg bursdag på samme dag vi to :D Oppdaget det mens jeg var på hytta, men det er ikke så lett å blogge med en iPhone gitt ;) Så gratulerer så masse med dagen som var! :)
Mange fine innlegg Trine, flotte gaver og søte søte Kira :) Skjønner godt at du har blitt veldig glad i ho!

Ha det supert på ferie både i Italia og på hytta :D

Jeg kom hjem i går, blir hjemme i to uker, også drar jeg til hytta igjen :)

God klem fra meg

Unknown sa...

Helige du!
Vakkert, særlig det blå, det oransje og :)

Anonym sa...

Hei Trine! Takk for gode råd :-) jeg har ikke kunnet å lage kobling men det var jo enkelt. Supert :-). Jeg får ikke til det på innlegget på siden. Skal forsøke igjen! Fine skåle du fant på Støren. Skulle gjerne blitt med deg :-)). Ha en fin sommerdag. I dag har vi vært på Matilde og Drillpikene og Fairytaily Cupcakes på Leutenhaven. Det må du prøve, NYDELIG :-))) snakkes !! Arti å se at du har lagt ut bilde etter besøket hos meg. Var kjempekoselig at du kom en tur. Og jeg setter pris på tilbakemeldinger fra deg! Klem fra Anita

irina sa...

God ferie :) Er du fornøyd med panna ? :) Klem

karen sa...

Å for en herlig voffe du har :)

Stoffene var kjempefine.... Det overrasker meg at slike gamle flotte sengetøy ikke er falmet og utvasket...

Ha en strålende helg videre

*klemmer*

Sandra sa...

Så fin hund=) God tur! =)

Johanne Brekkevold sa...

Som vanlig finner du mye lekkert. Regner med du nyter fine dager i Italia! Takk for alle fine hilsener fra deg:)

Vores have sa...

Hej Trine
Lige en lille hilsen- håber at du nyder din ferie.

PS: Jeg har fået ny adresse til min blog.
www.finus.dk.- dette pga. at jeg havde en overflødig hjemmeside jeg ville have slettet.
Ha´en god mandag.
Knus Hanne Bente

Pafrika Og Belkini sa...

Fine kupp, og fine, fine hunden! Regner med du har gode dager i Italia nå - fortsatt god sommer!

Vilmershus sa...

ÅÅÅ så nydelig hund du har- jeg hadde en sjokoladebrun labrdor,han ble bare 4 år. Var SÅ glad i han, han var mor sin gutt:)

Håper dere har en fin ferie.

Klem fra Vera i Vilmershus

Signe sa...

Oioi, det var litt av noen kupp! Vatt-teppene er bare en drøm :)

Klem,
Signe

Hegeslilleboble sa...

Så flotte stoff! Og herlig hund:). Håper dere har en alle tiders ferie:)

idyll sa...

Så masse fint!! Heldig du:) Åååå for ein nydelige voffse!! Skulle gjerne hatt en slik en:)

Petra / Popetotrora sa...

Jösses, vad mycket fint!! Jag blir alldeles lycklig av att se alla härliga färger och mönster! :-)