fredag 8. juli 2011

GAVER!!!!!


Uglesparebøsse:)

I dag har jeg bursdag, jeg fyller 53 år:) Det er mange år levd, men jeg kjenner meg så ung inni meg:) Det er først når jeg ser meg i speilet jeg ser alderen har satt sine spor:)))
Har mange å være glad i og mye å være glad for:)
Dagen feires på Stokkøya hos min mor:) Skal, som tidligere nevnt, ha salgsbod under Stokkøyfestivalen:)
Jeg er så spent:)
Alle bildene er bursdagsgaver fra familien min:))
Kan stryke ut noe fra ønskelista mi nå:)


Søte Hoptimisten fra 70- tallet (dansk design):)


Fin kopp fra Kremmerhuset, jenta mi mente jeg måtte ha denne;) Fargen min da vet dere:) 

Ha ei strålende helg:) Jeg tar meg en tur innom dere når jeg kommer hjem på mandag:)

Klem fra Trine:)

37 kommentarer:

Sonja frå Sunnfjord sa...

Masse til lykke med dagen!!! 53 år ung:)
Fine gåver vart det på deg også, og endeleg har du fått ugla di:)
Ha ei kjempeflott helg!
Klem ♥

Unknown sa...

Så fine gaver, på morgenkvisten. Gratulerer masse med dagen. Håper du får en fin dag, med masse kaker, og oppmerksomhet (og flere gaver:-))
Hoptimiste, er sånn fyr, som man blir glad av å se på . Og de koppene på kremmerhuset, de har jeg gått å kikket på, men så har jeg ett par kopper i fra før, så samvittigheten har hittil sagt nei, men....
Ha en flott dag, nå skinner solen her, og skal visst bli noen timer, før regn i ettermiddag, så n å skal jeg ta morgenkaffe på verandaen
Klem

Unknown sa...

Gratulerer så masse med dagen. Klem Wilhelmine

Signe sa...

Til lykke med dagen din :)

Klem,
Signe

Frk.Eplegrøt sa...

Hei:)

Gratulerer så mye med dagen i dag !
Heldig du er som er sommerbarn :)
Ha en finflott dag og lykke til med salgsboden.
KLEM FRA MEG :)

ps: Vifta er ikke laget av ispinner, ikke hjemmelaget altså :)

Tovepia sa...

Gratulerer SÅ mye med dagen, du er bare ungdommen; og som du sier, det er den indre alderen som teller:O)

Ser de som har kjøpt gave kjenner deg godt, herlige fargeklatter!
Lykke til på Stokkøya!!
Ha en flott dag, bursdagsklem fra meg;)

Guri sa...

GRATULERER MED DAGEN du herlige menneske :)) Nyt dagen og helga og så venter jeg i spenning på rapport fra helgas utskeielser ;))
Stor Klæm fra Guri

Spirello sa...

Gratulerer med dagen! Håper du får en super dag:)

Klem Spirello

Unknown sa...

Gratulerer så mye med dagen. Neste gang jeg fyller bursdag blir jeg ogsp 53 og jeg kenner igjen det du skriver. Håper du får en fin dag. Ser ut som om gavene er håndplukket og flotte var de. KLem fra meg.

Elin sa...

Gratulerer så mye med dagen, og lykke til med salget. Koselige gaver du hadde fått.

Kos deg på dagen din!! :-)

Klem
~elin~

Havfruen sa...

Hurra for deg:) Masse grattis:)
Den koppen var knall!!!! JEg har orange som stæsjfarge på kjøkkenet...
Lykke til med salgsboden, håper fosensola vil skinne:)
Klemmer:)

GundaM sa...

Gratulerer emd dagen !!!

Og masse lykke til med sdalget i helga nå da, håper været blir flott!

klm

karen sa...

Gratulerer så mye med dagen kjære deg! Nå må du love å kose deg gløgg ihel :)
Så søte gaver du hadde fått! Koppen var bare nydelig...

Ønsker deg godt salg og sender mange klemmer!

Fragmenter sa...

Gratulerer med dagen, Trine!!! Så flotte gaver du har fått. Jeg liker Hoptimisten din!
Lykke til med salget. Blir spennende å høre hvordan det gikk:-)
Klem, Elin

Vilma sa...

Gratulere :-))

Vigleik sa...

Hurra for deg da:) Det er alltid morsomt med bursdag.

P.S: Eames har kommet i huset, men har bare ikke fått blogget om den ennå;)

Det verden trenger... sa...

Hurra, hurra, hurraaaaaaa!!!
Gratulerer med dagen!

ReVinyl sa...

Masse grattis med dagen unge kvinne! Det er hvordan man er inni seg som definerer hvordan man er, og du e ei fin pie!

Kule gaver!
Digger koppen!

Go sommer te dæ! Klæm

Kristin Kreativius sa...

gratulerer med dagen trine!!! herlige gaver du har fått! ja, vi sees i august!
skjønner det er på Stokkøya, og ikke i Stockholm jeg skulle vært i helga... masse, masse lykke til! gleder meg til å høre hvordan det gikk!

god sommer! bursdagsklemmer

TULLA PÅ ULLA. sa...

Gratulerer så mye med dagen Trine. Håper sola titter frem og dagen blir flott. Man er ikke eldre enn man føler seg har jeg alltid hørt. :-D Lykke til i helga på stokkøya. Hipp hipp hurra!! Klem fra Rita

Duse Pasteller sa...

Ha en flott dag, Trine!
53 er vel ingen alder..!
Fine gaver du har fått!
Klem fra Janni:):)

Randi sa...

GRATULERER med dagen!! Ha ei fin helg, blir spennende å høre om helgas festival!! Stor bursdagsklem fra meg :)

TINS ROSE sa...

For en vidunderlig, koselig og fargerik blogg du har! Det er så koselig med kreative mennesker.
Jeg melder meg som følger av denne
herlige bloggen!

Unknown sa...

Hurra for deg som fyller ditt år og deg vil vi gratulere. HURRA HURRA
Klemmer

Malu sa...

Gratulerer med dagen :o)
Herlige presanger.
Der var det mye fra
ønskelista mi også.
Lykke til med salgsboden!

Kos deg! :o)))

Snertne sneller og små nøster sa...

Gratulerer så masse med dagen - håper den har vært kjempefin så langt :-))

Riktig god helg - bursdagsklem fra Siv

Bondekona sa...

Gratulerer så mye med dagen!!!
Håper den ble kjempefin.
:)

Barbros lille verden sa...

Hipp hurra for deg! Gratulerer så masse med dagen :)
Lykke til med salgsboden, regner med det går unna som varmt hvetebrød!!

Jeg har brukt Quick spraylakk, kjøpt på obs bygg (i malingsavd). Funker fint!
Riktig god helg :)
Klem fra Barbro

Barbros lille verden sa...

Hipp hurra for deg! Gratulerer så masse med dagen :)
Lykke til med salgsboden, regner med det går unna som varmt hvetebrød!!

Jeg har brukt Quick spraylakk, kjøpt på obs bygg (i malingsavd). Funker fint!
Riktig god helg :)
Klem fra Barbro

ide-puffen sa...

Hipp hurra for deg gode du.
Tenk å være 53år rik på tid. Så fine gaver du har fått. Jeg elsker den turkise sparebøssen.

Takker for alltid så utrolig positive og gode kommentarer til meg. Du er så raus og flott :)

Håper du koser deg masse i helgen.

Klemmer fra meg.

Sidselsidserk sa...

Gratulerer med vel overstått - jeg er litt treg..... Håper du hadde det fint på Stokkøya - vi har hytte ikke langt unna og det er paradis for oss:-)

Livet i Nord sa...

Gratulerer med dagen! Da er du altså bare 1 dag som mangler på 3 mndr. yngre enn meg -hihi...teller som ungene vet du:)
Nei gammel, jeg føler meg slett ikke gammel jeg heller, noen rynker her og der, men bare spor av levd liv og masse smil det.
Så mye fin du fikk -det har du nok gjort deg fortjent til:)
Klem og kos deg videre på dagen din!!

Li/Småtingene sa...

ER litt sent ute, ser jeg, men GRATULERER med dagen som var! Håper du er blitt feiret stort i helga; det er jo så nydelig der ute på Stokkøya! Flotte ting du har fått fra familien; en kan jo se både av gaver og blogg at dette er ei dame som er særdeles UNG TIL SINNS!!

:-)

Unknown sa...

Gratulerer så mye med dagen som var, du virker så mye yngre, kult!
Ha en finfin uke!

TUSEN VASER sa...

Hej igen1
Så roligt att höra av dig igen, jag har ju varit på semester ett tag i ditt fantastiska land, ojojojoj vad imponerande Norge är, vilken natur. Vi bara skrek i bilen när vi åkte på de smala vägarna.
Ha det gott! Cinna

TUSEN VASER sa...

Ha en bra dag och njut av tiden! GRATTIS!

Hjertebank sa...

Grattis med overstått ;)