onsdag 16. november 2011

Fuglene mine!!!!!!!!!



Denne fuglen med hakk og skår måtte få bli med meg hjem fra Fretex:) Med svart og rød sprittusj ble den som ny:) Den er så fin synes jeg:)


Her er uglesamlingen min, den turkise er en bursdagspresang, resten av gjengen kommer fra....ja. riktig, Fretex:) Den lilla var rød og grønn, så den spraya jeg med IRONlack, bestilte på nett:) Det gjør jeg IKKE flere ganger, ble for kostbart med dyr frakt.
Under her er ei ramme i plast spraya med lilla lakk også:) Peacemerke vikla med stoffstrimler:)


Det er travle dager her hjemme, eller egentlig ikke så travelt. Jeg arbeider 3 dager hver uke, så det blir travelt for meg:) Bloggelysten er ikke på topp, men jeg syr, broderer, fikser og ordner en del:) 

Helgene tilbringer vi på hytta og henter energi der:)  Denne  helga så vi en ørn, og blåmeis, løvmeis og lavskrike finner veien til fuglematerne våre:)

I morgen reiser jeg til Stokkøya for å besøke mamma, gleder meg til å se henne igjen:)

Blir lite tid til å kommentere hos dere, men jeg gjør så godt jeg kan for å følge opp følgerne mine:)


Ha det fint alle sammen:)

Trine:)

24 kommentarer:

kimberlee.blogg.no sa...

kjempefine fugler..

Anonym sa...

Hvor har du flikket på fuglen? Det var jo umulig å se :) Fin :)

Spirello sa...

Fine:) Og veldig kult peacemerke i ramme!

Bjørg sa...

Å så du har så nære slektninger her i bygda? arti!!! Kos dæ, og der e d vel en go del fugleliv...

Petra / Popetotrora sa...

En härlig samling ugglor!

Hjertebank sa...

God tur til Stokkøya ;)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Ha ein fin tur heim til ho mor, Trine! Slapp av og kos deg med ting du likar å gjere:)
Klem

Tovepia sa...

Får selv ikke tid til de mange besøk for tiden, men det kommer tider etter disse;)
For en herlig fuglesamling du har!
Kos deg på Stokkøya, klem fra meg;)

Guri sa...

Herlige fargerike fugler!! Digger lillafargen på ramma di :)
Kos deg på Stokkøya i helga :)
Klæm

Randi sa...

Fin samling med fugler!! Ha en god tur, kos deg masse!! :)

AvMeg sa...

Søte fugler.
Jeg synes det er så koselig å høre fra deg på bloggen min - takk :-)
Håper du får det fint på besøk :-)

Elin sa...

Fine fugler, er den øverste signert?

Det går opp og ned med den blogglysten for oss alle, så bare stikk innom når du føler for det. :-)

Klem!

I en Sving sa...

Så stilige ugler da. Denne lilla rammen var jo bare supertøff da :)
Lykke til med tidsklemma :)

Skjerstad sa...

Flotte fugler :) De små uglene var så søte ! Og Peace merket er så kult ;)Likte så godt fargen på sprayen også .

Kos deg hos mamman din Trine :)
Hils og kjør forsiktig .
Klem fra Janne

Johanne Brekkevold sa...

Ble dessverre ingen Fretex tur i går, men vi kanskje sees neste uke. KOs deg på Stokkøya!

Unknown sa...

jeg tror jeg begynner å få fugledilla jeg og!
fint med så fargerike fugler da!!
klem til deg!

Livets små øyeblikk sa...

Kos deg på Stokkøya og ha ei god helg:)
Klem fra Hanne:)

En støvel og en sko sa...

Synest du er kjempeflink til å kommentere jeg, Trine, men nå må du tenke litt på deg og dine. Vet du gjør det, da, men lov å bremse litt, sant? ;-)
Så kjekt at du kommer til Bergen, og ja, jeg vil veldig gjerne møte dere. Må bare se litt på kalenderen, det er så mye som skjer i desember, og jeg har ikke helt oversikten ennå.
Kos deg med mamma', din, og GOD HELG til dere.
Klem :-)

Vilma sa...

God weekend Trine :-))

Klem / Vilma

TUSEN VASER sa...

Njut av helgen! Koppla av hos din mamma....

Re-dizain sa...

Häftig fågel..gillar tavlan med peace!!! Och så ser jag det fina täcke i bakgrunden i soffan :) Tack för att du är med i tävlingen och lycka till!!!

Barbros lille verden sa...

Her var det masse fine, likte spesielt uglene dine!
Gleder meg til nye juleputer kommer i geriljaen, har så lyst på en sånn altså :)
Ha en strålende søndag!
Klem fra Barbro

Vilma sa...

Hej Søde Trine

100000 tak fordi du gider :-))

Knuuuuuss og klem

Signe sa...

Hei på deg!
Så gøy at du samler på fugler, det visste jeg ikke :)

Og hvor kjøpet du spraybokser siden du synes det var dyrt å bestille Ironlack på nett? Jeg bestillte 5 bokser samtidig sist og inkl. frakten så ble det likevel langt under de 110,- jeg må ut med for en Quick praylakk på malerforretningen! Ble nyskjerrig for om jeg kan spare noen kroner på spraylakk så gjerne det, jeg er jo storforbruker ;)

Fin søndag til deg!
Signe