mandag 2. januar 2012

FINE GAVER FRA FINE FOLK:))))


Denne nydelige og praktiske veska fikk jeg  i julegave av Ranva fra Færøyene, i samme pakke lå de to hypersøte hjertene:) Veska er allerede tatt i bruk og hjertene pynta treet i jula:)
Ranva kan vente seg en overraskelse i posten:) Takk Ranva:)
(Ranva har ikke blogg)


Dette deilige halsskjerfet i perlestrikk i mykt og herlig garn, fikk jeg av Janne:) Det har varma halsen min i flere dager allerede, og det fineste er at hun har strikka det til meg:) Takk Janne:)


Wilhelmine og jeg har en tradisjon....den går ut på at vi sender vår respektive julebrus til hverandre:) I år som i fjor fikk jeg fra Borg og Wilhelmine fra Dahls:) Vi er vel enige om å være uenige i hva som er den beste:) MEN....det er jo Dahls da;)
Det utrolig flotte dånestoffet var med i pakken:) Takk Wilhelmine:)

Rydda bort jula i går vi, det er så deilig å starte det nye året med "blanke ark":) Jula har vært fin den:)

Sist...men ikke minst:)

GODT  NYTT  ÅR !

Ønsker mine lesere alt godt i 2012:) Velkommen til Lise B som ny følger av bloggen min:)

KNUS;)

39 kommentarer:

Fragmenter sa...

Flotte gaver! Ble veldig sjarmert av den veska:-) Kjenner jeg klør etter å få ryddet bort jula, jeg også. Men den skal få stå til fredag.
God ny uke i det nye året:-)
Klem

Anonym sa...

Likte stoffet :) Og tradisjonen med julebrus :) Her er det fortsatt nøktern julepynt ;)

Guri sa...

Har rydda ut jula i dag jeg også. I fred og ro etter at ungene dro på skole/barnehage :) Kun juletreet igjen og det tror jeg Handyman skal få ta når han kommer hjem til helga ;)
Klæm

(har nok en litt sær/rar/pussig humor iblant ja ;) )

Havfruen sa...

Godt nytt år:)

Så fine gaver du har fått:)) Artig å få slikt i posten:)
Jule ble rydda bort her igår å....utrolig trivelig å pynte til jul men du verden så godt å få ut pynten og treet:)
Klart Dahl`s er best!! :)
Ha en fin uke, klem fra meg:)

ReVinyl sa...

Fin fine gaver fra fine folk ja!
God nytt år te dæ å fine Trine!
Klæm Siw

Tins roser sa...

Så fine gaver til deg, Trine, heldige deg! Men du har sikkert fortjent dem. Må passe på å ønske deg godt nytt år!

Klem fra Unn :)

Vilmershus sa...

Koselige gaver som varmer både hjertet og kroppen;) jeg har kastet ut jula jeg også-og det var godt å sette frem nye ting;) ønsker deg et godt nytt bloggår!klem fra Vera

Elisabeth, innerst i veien sa...

Superkul ugleveske! Alltid stas med gaver. Godt nyttår!

Snertne sneller og små nøster sa...

Fine gaver du har fått deg :-) Så herlig at dere sender hverandre julebrus :-D

Ha det godt - klem Siv

Sonja frå Sunnfjord sa...

Godt Nytt År!
Stilig veske!
Jula er rydda vekk her også. Var for så vidt ikkje så mykje å rydde, sidan vi kun hadde adventsbelysning og litt anna smått framme denne jula...
:-)

Unknown sa...

Hei sveis...her er også jula ryddet ut, i min store abstinens etter julebrus i dag fant jeg ikke en eneste Borg flaske med julebrus noen steder, ikke en butikk hadde en eneste flaske. Det var jo ikke noe rart da...så god som den er...hi,hi...men på en bensinstasjon stod det to enslige flasker i en hylle, to flasker fra Dahls...da måtte jeg bare kapitulere...så i kveld skal jeg nyte en siste julebrus fra Dahls...hi,hi Ha en fin uke Trinemor;) Klem fra Wilhelmine

Petra / Popetotrora sa...

Så himlans många fina saker du fått! Kan tänka mig att du känner dig nöjd. :-)

Unknown sa...

så fint med slike gaver og tradisjoner!
ønsker deg et riktig godt nytt år!
god klem m

Tovepia sa...

Så flotte gaver du har fått!!...og Dahls er nok den beste:O))
Nyt starten av året, klemmings;)

Bondekona sa...

Flotte gaver til det nye året!
:)

Bente sa...

Hei Trine - koselig med gjennomtenkte gaver fra flotte folk:)

Ønsker deg og dine et godt 2012 - klem fra Bente:)

Lidyll sa...

Så koselig!*smile*
..ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!

Klemmer

Lindis sa...

Så fine gaver :)
Enig - må rydde ut jula når det nye året er i gang, føles alltid godt å begynne med blanke ark igjen!

Godt nytt år til deg og dine Trine :D

God klem

Marianne sa...

Godt nytt år! Kjempefine ting du hadde fått i posten :)

Lotten sa...

Vilka härliga gåvor du har fått! Ett riktigt gott nytt år till dig med, Trine!

En støvel og en sko sa...

Åh, den veska var fin, og deilig skjerf også.
Så artig tradisjon du og Wilhelmine har.
Ønsker deg et riktig flott 2012, og så sier jeg JA takk til tilbudet om du finner Stavangerflint serviset mitt på Fretex. Jeg kommer sannsynligvis oppover i slutten av denne mnd, men vi blogges igjen før det.
Klemmer :-)

Lene sa...

Fine gaver du har fått. Julebrusen fra Hamar er best! ;)

Godt nyttår til deg og!

Klem Lene

Miss Whoopie sa...

Takk for fine kommentarer på bloggen :) Jeg har hørt mye om denne byttingen av julebrus, må nok si meg enig med Wilhelmine i at Borg er den beste, hihi. Ha en fin kveld!

La luz del norte sa...

Hei, snille deg! Så fine gaver. Håper alt er bra med deg og dere i det fine, gule huset. Her er alt bra. Vi kooooser oss. :D

Sees vel i løpet av 2012?! :)

klem

Skjerstad sa...

Et herlig innlegg :)
Å få gaver er jo så gøy !
Likte den veska så godt , artig ;)
Og det blå stoffet fra Nina .

Ønsker deg en flott dag Trine !
Klem fra Janne

Tevanga sa...

Kjempefine gaver, Likte så godt fargen på skjerfet :-) Og ingenting slår Dahls julebrus. Ettersom jula ble feiret hjemme i Trøndelagen, hamstret vi med oss masse av de edle dråpene hjem til Østfold. Hver gang kjøleskapet åpnes er det en fryd å se alle flaskene som står der og venter :-D

Klem

Kaspara sa...

Heisan Trine
Spennende, kreativt og boblende nytt år til deg!
NEI, jeg har ikke kaosangst, he,he. Det er vel uryddige meg som skaper mest kaos her hjemme når det kommer til stykket. Far i huset er en ryddig kar, så han blir en smule oppgitt i blant. "Gift deg med en ryddig, pertentelig dame i ditt neste liv" sier jeg til han "men det er ikke sikkert du får det halvparten så morsomt!"
Så artig at du og Wilhelmine sender hverande rød julebrus til ut-testing! Jeg har nok ikke den store peilingen der og drikker mest pepsi max.
Ha fine dager!
Klem fra Kaspara

Bird on a wire sa...

Hei Trine
Ja, mailen din har visst gått i glemmeboka. Av og til har jeg hukommelse som teflonbelegget i steikepanna....
Filmen har jeg dessverre gitt bort, men jeg skal gå på jakt etter boka når jeg kommer hjem fra jobb i dag:)

Fjordlykke sa...

Godt nytt år!
Herlige ting du har fått! Deilig å få ryddet bort julen. Kjente jeg begynte å klø litt i øynene av juletreet..
God helg til deg!
Klem:)

Barbros lille verden sa...

Hei på deg kjære du,
og riktig Godt Nyttår!!
Så heldig du er som har fått så mye fint! Herlig veske, og tenker det skjerfet er godt i disse dager :)
Ha ei herlig helg!
Klem fra meg

Whitebite sa...

mmm....julebrus.
men ikke Dahls!
(neida,bare tuller, aldri smakt den)
Den knuser ikke altså under transporten??

Mye fint du viser her, heldig!
God helg, og klem fra meg!

Gunnhild sa...

Så skjønne saker!
likte godt ugla!

her har også jule forsvunnet i løpet av gårsdagen, og selv om det er kjekt å få den inn, så er det også godt å få den ut ;)

Godt nytt år til deg!!

Lindis sa...

Har han bursdag i dag ja, gratulerer :)
Blir nok godt med bløtekake tenker jeg, håper dere får en koselig feiring!

Jeg har det bra om dagen, men jeg tar fortsatt en dag av gangen. For jeg vet jo aldri :)
Har ikke tatt sånn test før jeg heller, men det er et interessant tema syns jeg, fascinerende.

Ha en fortsatt fin søndag Trine :)

Klem

emblas-kanel sa...

Flotte gaver. Godt nyttår til deg - du som er samme godt årgang som meg!!! Ja, Trine vi født i samme året. Gleder meg til å følge den flotte bloggen din i 2012 også. Klem :-)))

Fargevandring sa...

Hei Trine! Tusen takk for den koselige kommentaren inne hos meg. Det er godt å være tilbake igjen. Mange fine bilder her hos deg også:-) Godt nyttår! klem, Anne Lise

Kvinnse sa...

Godt nytt år tilbake. Så fine gaver du har fått. Elsker hjemmelagde gaver. Det er så gøy!!!

Fargebarn sa...

Så flotte gaver du har fått! Og godt nyttår til deg kjære!

Ha en aldeles strålende dag!

ide-puffen sa...

Så heldig du har vært da. Dååån for en herlig ugle!!!
Og Dahls it is he he.
Her er det litt dvale, men er i stigende kreativ form. Nå har jeg endelig funnet store lyspærer til mitt prosjekt he he he.

Kos deg videre inn i januar.
Klem klem

GundaM sa...

gladfarger som vanlig her inne hos deg trine, men det blir mindre blogging for tiden ser jeg ;)))

håper du har fine dager;)

GundaKlem