tirsdag 24. januar 2012

SMÅ LAMPER!!!!!




Disse to skjønningene fikk bli med hjem fra Bruktbo sammen med stoffene og vatteppet jeg viste dere før helga:) Er de ikke bare finest:) De er 11 cm høye og har vært tilbehør til ei symaskin, sa Gunda:)
Disse føyer seg pent inn i rekka av bruktlamper,yeah:)

Gunda har forresten egen blogg også hun:) Og i NIB sin utfordring Global Chic, vant hun 2.plassen med dette bildet(minus katten):) Bloggen til denne trivelige dama finner du her:) Gå inn og bli inspirert:)


HAVE A NICE DAY:))))))


TRINE:)

28 kommentarer:

Skjerstad sa...

Så stilig de var Trine ! :)
De minte meg også litt om Gunda sine ting . Slitt, røff og tøff ;)

Likte bildet du har tatt :)

Ønsker deg en fin dag Trine !
Klem fra Janne
Hils dine :)

Hennes sa...

Kule lamper :O)

Klem Linda

En støvel og en sko sa...

For noe flotte lamper!! Disse hadde garantert havnet i min handlekurv også. Gratulerer med kuppet!
Ja, jeg så at Gunda hadde vunnet andreplassen - sååå kjekt. Hun er utrolig kreativ den dama.
Ha en fin dag i dag Trine - jeg setter meg på flyet til Tr.heim nå i ettermiddag - håper på fint vær ;-)
Klemmer :-)

Fine Friminutt sa...

Kjempetøffe! Så heldig:-)

Spirello sa...

Å, for noen fantastiske lamper!

Gundas bilde var min favoritt i finalen:)

Ha en fin dag!

Heidi sa...

Gørrfine lamper!

Guri sa...

Hvor skal du ha disse hen da Trine?? Det må du vise meg :) Ha en fantastisk dag! Vi koser oss inne i dag vi ;)
Klæm

Fragmenter sa...

Oh, supertøffe lamper! Du er god på skattejakt, Trine:-)
Ha en fin dg!
Klem

Malu sa...

De var rå!!!

:o)

Tovepia sa...

Gunda har en herlig blogg med masse inspirasjon.
Herlige lamper!
Ha en fin dag i kulden, her skal det feires bursdag;)
Klemmings;)

Lyllos sa...

Vilka fina smålampor! Behövs nu när julbelysningen har blivit nerplockad. Nu ska jag kika vidare här på din fina blogg!

Ha det! :)

Anonym sa...

Fine lamper, likte formen. Og kjenner det røsker i elektriker genet mitt.. Ja, for jeg har nemlig byttet ledning på de fleste lampene mine ;) Gøy å få til ting :)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Stilige lampar!
:-)

Bente sa...

Hei Trine - så fine lamper:) Har fått så sansen for sorte lamper. Drodler litt rundt å skifte ut noen intetsigende kjedelige lamper i stua, men det er det foreløpig ingen som vet ....:)

Flott Global Chic-bilde!

God kveld til deg og dine og klem fra Bente.

Bondekona sa...

Herlige lamper!
De likte jeg!

Tenk om de hadde vært røde...
:)

Vilmershus sa...

Å kule lamper-gratulerer! Klemma fra Vera

AvMeg sa...

Så tøffe lamper og vet du hva? I dag leste jeg en lang artikkel om deg i et bilag til Fædrelandsvennen(avisen i Kristiansand og omegn) i lunchpausen på jobben :-) Alle oss i sør fikk se det koselige huset ditt og bli enda bedre kjent med deg :-)
Ha en fin tirsdag :-)

ReVinyl sa...

Kjempefine lamper!
Rett inn i tiden med industrilooken.

Ja, så det bilde fra Gunda.
Synes det var så utrolig flott jeg.

Ang Pinterest, stikk innom til Guro med bloggen Ein gul knapp. Hun hadde en lang og super forklaring på det. Men pass deg! Det kan være avhengighetskapende ;)

So long te fine du!
Klæm

Seksti delt på fem sa...

Oj, har du vært i avisa? Så kult! Vi holder ikke avis, men må jammen gå gjennom mamma og pappas nest gang jeg er innom!

Og så fine lamper! Du er en hund etter bruktbutikker altså - enda jeg bor i Trondheim har jeg bare hørt om Fretex *ler*

Lykke til med kabaret! Og kjendisstatus ;)

TUSEN VASER sa...

Häftiga lampor Trine, du lyckas alltid hitta roliga saker. Ha det gott!

Hildemor sa...

Kule lamper:)

ide-puffen sa...

Ååå dåån for de lampene. Midt i bullseyen de ja.
Teppet var også veldig fint.

Lurer på om det er like kaldt i Trheim i dag? Her er det jaggu finnbuldvinterdag. Iskrystaller dekker for innsyn i noen vinduer. Mannen var heldigvis oppe og la i ovnen i natt så tempen inne er heldigvis god. Haaater å fryse på mårran he he.
Hei hopp i den nye dagen
Klem

Tins roser sa...

Herlig med gamle, spesielle lamper. Forstår at du liker det, det er noe helt spesielt med dem. Jeg samler på det selv. Koselig å se at det lekre bildet ble nr. 2 i Global chic...veldig sjarmerende den Gunda.

Klem Unn :)

Mayen sa...

Nå har også æ vært innom biblioteket, funnet Adressa og lest om huset ditt ;o)Morsomt å få litt mer "kjøtt på beina" om de man følger på bloggen. Og flere sider fikk du også!! Gratulere. Tenkte på deg da æ va i kjelleren igår, så ei ORANSJE leselampe på ei av hyllene.. Den hadde æ på rommet mitt i yngre år da alt sku være brunt og oransje..

Kari Anne Marstein sa...

tøffe lamper!! kupp!

idyll sa...

Knallkule lamper!! Herlig slitte.. Har du planer for dem allerede også kanskje??

Sigyn sa...

Så fantastisk kule lamper! De var bare rå! :)
Klem
Sigyn

Maria sa...

Mycket snygg lampor! Önskar också finna sådana på något loppis.