lørdag 11. februar 2012

PÅ "TAPETET" OG GUL STOL!


Gul skjønnhet som kom inn sammen med et gammelt, hvitmalt bord :) Bordet forsvant etter 3 timer, mens denne stolen sto ensom igjen;) Siden de mørkebrune skallstolene blir ødelagt i ryggen etter hvert(2 har blitt til ved), trenger vi nye stoler:)


Se så fin den er i ryggen også:) Den rette fargen kom fram i motlys;)


Kira vil alltid være sammen:)))))




Innimellom all synging og dansing på kabaret med Sjetnekoret, MÅ jeg ha noe å koble av med:)
Disse ble til idag:) En rammepakke, FINLIR FLADDRA fra Ikea, fikk 10 forskjellige tapeter inni:) På andre sida er det litt roligere og sartere tapeter;) Kan bytte etter dagsform da vettu;)

Og som dere ser......det er vinter i Trondheim:) Og idag snør det igjen, vinteren er ikke på hell m.a.o:)
Korets siste forestilling i kveld, vi har hatt det utrolig moro:)

Jeg ønsker Camilla, som du finner HER, velkommen til bloggen min:) Hun er ny i bloggelandet, ønsk henne velkommen da dere:)))

Jeg haster videre til oppvarming og pynting av bord:))

TRINE


p.s Skal ta meg en skikkelig bloggrunde mandag morgen d.s

28 kommentarer:

Guri sa...

Disse rørstolene er kjempefine :) Har to krakker i samme stil, men med svart trekk :)
flott tapetdekorasjon :)
Klæm

Snertne sneller og små nøster sa...

Rørstolene er noe som hører til barndommen min - farmor hadde akkurat like. Tøffe rammer du har laga - det var en god idé :-)

God helg - klem Siv

kimberlee.blogg.no sa...

slike Rørstolene husker jeg fra min bardommen.. Bestemor hadde slike.. Stilige rammer:) Klem

Unknown sa...

Rammene var jo en superduper ide;) Ha en god lørdag videre, klemmer fra Wilhelmine

Skjerstad sa...

Kjempefin stol Trine ! :)
Likte de naglene bak , og den ser ut til å være i god stand .
Du har så mange fine tapeter og kule idèer :)

Lykke til på den siste forestillingen :)

Klem fra Janne og broren !
Hils

Anonym sa...

Åh, smelt!
Den stolen var kjempefin
og nydelig farge... En sånn en hadde
ikke vært feil! :)

Mange klemmer

-Ida-

siri ore elle sa...

Hei på deg!!

Så kul stol!! Vanvittig stilig farge og de naglene bak!!!

God idé med de rammenen, ble kjempefint!
Fortsatt god helg!!

Klem Fru Samuelsen

Barbros lille atelier sa...

Å, de rammene var skikkelig kule! Råstilig med tapeter inni! Og knallfin stol også!

Petra / Popetotrora sa...

Verkligen, fins stol! Och jag föll verkligen för de fina kuddarna man skymtar i soffan! :-)

Duse Pasteller sa...

Sååå fin!! Jeg elsker sånne stoler!
Dumpet over to røde og to turkis sist jeg var i Nord-Norge, men kjøpte jeg dem...? NEI!! Arghh! Angrer...
Fin gulfarge:)
klem fra meg og Leon:):)

Synøve sa...

Her var det mye fint:) Denne gulfargen (på stolen) liker jeg- og fine bikkja oppi det hele:))) Du ser ut til å være aktiv på flere områder - så fint å få bruke flere sider av seg sjøl:) Klem og fin lørdagskveld til deg

Sonja frå Sunnfjord sa...

Fin *uro* du laga til med dei rammene! Ikea skulle ha vore litt nærmare...
Ha ein fin kveld, Trine!

Helena sa...

Så söt stolen var. Och vad du är kreativ! Kul idé!:)

Randiga Tråden sa...

Så fint.

Bente sa...

Hei Trine - så fin stol - jeg er vokst opp med slike - i rødt - på barndomskjøkkenet. Moren min har fremdeles det gamle respatexbordet, men slike fine og passende stoler til, har vi ikke funnet.

Knallfin tapeturo - og en fin idé:)

God søndag til deg - her er det rikelig med snø - litt kaldt - men SOOOL:) Snart ut på tur med lille Boff!

God søndag - klem fra Bente.

Sareptas krukke sa...

Elsker "tapetdekorasjonen" Den får meg til å lengte mot sommer og sol! Gratulere med dagen Trine. Du får ta deg en velfortjent pust i bakken, sette deg ned på den nye flotte stolen din - og nyyyyyte dagen i dag til fulle!
Klem fra Anita

Vigleik sa...

Gratulerer med ny stol. Husker at vi hadde en prikk lik en dag jeg var barn, bare at den var rød:) Mange gode minner som strømmer på:)

Håper du har det fint og at stolen kommer til å trives i hjemmet deres:)

Trollmora sa...

Nydelige stoler de der, og de bringer fram så gode minner :)

Trenger litt hjelp og blest om dagens innlegg jeg, som jeg anser for veldig viktig og ikke minst en liten motvekt til fjas og tull som jeg ofte lander på, men som egentlig ikke er det som engasjerer meg mest i det daglige. Dagens innlegg derimot engasjerer meg veldig og vi trenger å lese flere slike innlegg; oftere! :)

Så les innlegget inne hos meg og MEN NOE :)
Takk!

ide-puffen sa...

Skikkelig fin stol. Jeg har 2 eller er det 3 sorte i kjelleren samt to slike respateks bord som jeg skal selge. Har ikke plass. Er vel salgbare disse?
For en snaisen ide med de rammene du kreative.
Ha en toppers uke.
Klem

Unknown sa...

Ska sei det e møkje på tapetet for deg for tida vennen :o)
Håpe du ikkje slite deg heilt ut nå.

Dritfin stol forresten :o)

Camilla sa...

Så fin stol! Også i GUL. Gladere farge finnes ikke. Vi har tre rørstoler, to rød og en blå, men de er ødelagte og trenger å fikses på. Litt usikker på hvordan uten å ødelegge dem, så vi kvier oss litt, i grunn.

TAKK for at du linket til meg. Så koselig. Nå har jeg fått ordna litt på utseende av bloggen endelig, så nå blir det kanskje litt skikkelig blogging etterhvert. :) Klem fra Camilla

Tevanga sa...

Fiine stolen. Og naglene bak la til den ekstra lille piffen :-)

Klem

Fusentast sa...

Cool blogg du har. liker den uprentensiøse stilen...funker til en vanlig mann liksom:

Keep it up...som brura sa..

Fusentast

TUSEN VASER sa...

Happy Valentine Trine, vilken fin gul stol...

GundaM sa...

heia der Trine, lenge siden jeg var her inne hos deg men stadig vekk herlige frgeklatter her inne ;) flott

Flott den vakre Kirahunden også, like fin og blank i pelsen som Luna lille kan jeg se ;)

vakker uke videre til deg ;) klm

GundaM sa...

nå har jeg lest videre nedover her og du så flott et innlegg om lampene og meg under her da, blir rent rørt ejg trine....

takk

Tins roser sa...

Så stilig det ble da! Jeg synes
de stolene er kjempefine. Husker
dem fra min kjære barndom...Og den
uroen er stilig, jeg savner å bare
kunne ta en tur...til Ikea...nå er det ikke mer enn en time med bil til Oslo da, men jeg ser fram til at de etablerer seg i Vestby.

KLEM fra Unn :)

Ellen Rusten sa...

Flott og kreativ Blogg! Mye inspirasjon å hente her. Er det mulig for deg å sende fargekode på gulfargen til ellenrusten@yahoo.no?

på forhånd tusen takk!