tirsdag 9. april 2013

UNDRER MEG PÅ.........

om jeg blir like fornøyd med kjøkkenet i det nye huset jeg:) Er så glad i dette kjøkkenet vårt som vi pussa opp i påska i fjor :)



Håper de som kommer for å se på huset vårt også liker det :) Blir litt artig å planlegge nykjøkkenet også da:)



Og her på sofaen på fineste vatteppe ligger Kira og slapper av etter en tur i sola:)


Fra påska som var helt herlig:) Kan ikke huske det har vært så mange soldager i påska før :)  Lite snø på toppene:)

Vi har kjøpt tomt på Stokkøya nå og huset vi skal bygge er under planlegging:) Vi bygger uten kjeller denne gangen og må nok kvitte oss med en del møbler.....vanskelig det også;)


Vi går ei herlig tid i møte:) Begynte på mitt andre intervalltreningskurs idag :) En treningsform som passer meg utmerket:)

ØNSKER DERE FINE DAGER:)

TRINE:)

24 kommentarer:

Dynamisk Salong sa...

Oi, så spennende med ny tomt og nye husplaner. Gleder meg til å følge fargerike deg i det nye huset også. Lykke til med all planlegging, pakking og puslerier på veien. Klem fra Beate

Bente sa...

Hei Trine - spennende med nytt hus - og salg:) Lykke til!

Ser ut som at påsken var bra, ja - for et vær:) Yngstejenta vår og jeg kom oss ikke til fjells i år - hun var så syk av kyssesyke, så vi måtte holde oss hjemme. Heldigvis er hun mye bedre nå. Så påskesola ble nytt fra terrassen for mitt vedkommende - det gikk fint det også:)

Ha forsatt fine dager - klem!

Unknown sa...

Så gøy med husbygging. Spennende. Kjekt å finne en treningsform som en liker. Jeg strever med det, men prøver i allefall å få gått noen kilometer hver dag. Fine Kira på vatteppet :-) D

AvMeg sa...

Herlig påskebilde av deg - nydelig utsikt fra de fjelltoppene.
Så spennende å få nytt hus - lykke til med planleggingen. Tenker du er veldig spent :)

Trallala sa...

Må være utrolig morsomt å planlegge et splitter nytt hus, da kan man jo få ting akkurat som man vil. Tipper det blir kjempefint, gleder meg til å se etterhvert som det skrider frem

Sonja frå Sunnfjord sa...

Det vert spanande tider framover med nytt hus og greier:) Mange ting å tenke på, men det vert nok bra:)

Synøve sa...

Og så på Stokkøya da!!!! Har vært der bare èn gang - men ble helt betatt:) Ja da gjelder det bare å nyte prosessen - lykke til med planlegging og gjennomføring:) Klem

Pia sa...

Spennende med husbygging!

Guri sa...

Selvfølgelig blir ny-kjøkkenet ditt like fint! Det må det jo bare bli :)
Spennende med nytt hus :) Gleder meg til å se :)
Ha en flott kveld :)
KLÆM

Bondekona sa...

Så spennende!

Alle som kommer for å se på huset ditt, må jo bare elske det kjøkkenet!
:)

Livets små øyeblikk sa...

Fine Kira:)

Tenker du får det fint i nyehuset også jeg Trine, det er jo du som skal innrede det:)
Påska var både/og her hos oss men de fine dagene var fantastisk fine! Og så hadde vi en ny opplevelse denne påska - jeg og Alexander var førstesidestoff i avisa på påskeaften;)

Lykke til med treningen, jeg burde egentlig ha kommet meg opp av sofaen jeg også - til helga kanskje;)

Fortsatt fin uke til deg,
god klem:)

Barkeblikk sa...

Vi er visst i helt samme situasjon vi da :-) Kjempe spennende og nervepirrende på samme tid. Håper vi begge sitter igjen med et smil om munnen ;-) Stilig kjøkken du har! Blir glad av fargene!

Fin kveld til deg og takk for at du besøker meg *smil!
Klem fra Monica.

Hverdagsliv det gode liv sa...

Herlig påskebilde :o) Så spennende det skal bli med husbygging da, kjekt å kunne planlegge på nytt og kjøkkenet kan jo bli like flott det! Ha ei god natt! Klem fra Nina

Skjerstad sa...

Det blir så spennende å følge dere i nyhus-prosjektet Trine !
Dere har virkelig fått tak i ei flott tomt, med fin utsikt :)
Herlig at du har funnet en treningsform som passer deg, deilig å kjenne på en kropp som er i form ;)

Klem fra Janne - som har ligget siden mandag med feber og oppka.. usjh !

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

Så gøy å få bygget sitt eget hus:)Kjøkkenet kommer nok til å bli like fint når du får satt på plass alle de deilige,fargerike sakene dine:)

Nyt dagen!

Klem Linda;)

Linnosaurus sa...

For et fantastisk kjøkken! Ser ut som mitt drømmekjøkken ;-D Særlig med den gule og blå stolen.

Stokkøya er nyyydelig! Jeg har vært der en gang og jobba litt med utforming av utleieleilighetene på Stokkøya sjøsenter. Svingete veier var det også, jeg ble bilsjuk hver gang vi var ute og kjørte, litt for vant til tog og t-bane tror jeg ;) Men fantastisk vakkert sted!

Mayen sa...

Ah, du bor det nok inn så det blir like trivelig som det gamle kjøkkenet ditt ;o)
Du ligne nesten på mæ når æ e på skitur..røde gamasjer, blå skibukse etter pappa og rød fjellanorakk( min er fra dengang musikkvideoer og mobil ikke var oppfunnet..Elsker den, store lommer!)
ha ei fortsatt fin uke, snart helg!

God som Grønn sa...

Nå er det altfor lenge siden jeg har lagt igjen noen spor hos deg...veldig kult kjøkken, særlig alt det som står oppå hyllene!

Kondolerer med moren din, forresten.

Klem fra Guro

Elisabeth, innerst i veien sa...

Flott påskebilde, deilig med så godt vær. Lykke til med husplanene, spennende.

Aflekt Home sa...

her var det mye herlige farger! Tilogmed deg var jo helt sprudlende! :) hvor store er vatt teppene du lager? Og kan du lage på bestilling? farger tenker jeg på :)
Klem fra Anneli :)

Karen sa...

Fantastisk det header-bildet ditt! :)

SÅ spennende med bygging av hus da! Lykke til i prosessen :)

Kjøkkenet ditt er så knall tøft! Liker at det er hvitt og så lar du alt rundt gjøre stilen! Knottene for eksempel, er skikkelig tøffe :)

Intervalltrening høres deilig ut! Jeg teller dager til lillebror finner for godt å komme til verden, og jeg snart kan begynne å trene igjen!!! Det skal bli SÅ deilig :)

Ha en finfin kveld!
*klemmer*

Lilly sa...

HEJSA fra Danmark! Jeg har lige fundet din blog, og jeg bliver i så godt humør af alle de FLOTTE farver, stoffer og fine ting - og din SØDE hund :-) Jeg vil linke til din blog, og jeg ser meget frem til at følge med regelmæssigt :-))))

KH L

Unknown sa...

The last decade has seen remarkable changes replica handbags in China those relating to consumer evolution, infrastructure development, income levels and consumption patterns, to name a few. Our research replica wathces (based on 30,000 consumers studied across ~60 cities since 2005) clearly shows that a framework is fast replacing the approach when it comes to targeting the Chinese consumers[1] gucci replica. Several key attitudes are now becoming more and more consistent in a geography of 250-300 km radius around chanel replica key cities, irrespective of the tier in which these cities are.

Anonym sa...

I just like the helpful information you supply to your articles.
I'll bookmark your weblog and take a look at again right here frequently.

I'm rather sure I'll learn many new stuff right right here!

Best of luck for the following!

Take a look at my blog: t fal optigrill review