lørdag 25. september 2010

Sykrok og ny symaskin!!!!

Har lenge utsatt å prøve den nye symaskina. Jeg liker dårlig å lese bruksanvisninger, men i går kveld bretta jeg opp armene og satte igang.



Det resulterte i denne puta. Jeg er fornøyd med resultatet.
Bånd og heklablomst fra loppis.

Stoffet til høyre fra Fretex, det i midten fra Bruktbo. Det nydelige stoffet til høyre er fra snille Namaste. Kikk innom henne da vel.

Fin søndag til alle der ute.
Jeg vurderer å sy mer idag, men ute skinner sola og hunden vil på tur.... Men først...frokost med mitt tantebarn på 4 år, hun har sovet her i natt:)

Klem fra Trine:)



11 kommentarer:

Duse Pasteller sa...

Wow! Såå fin pute da!! Flink du!:)
KOS deg i sola!
Jeg skal på Loppis!:P

Klem fra Janniche, Duse Pasteller:)

Lotten sa...

Vilken härlig syhörna du har! Den orange-vita kryddhyllan var helt underbar.... JAg spanar alltid efter liknande som den att ha i mitt kök ;-)
Kudden blev ju jättefin! Härlig färg och mönster kombination....

Hoppas att du får lite tid i syhörnan trots solsken ;-) Trevlig lördag kväll! Kram Lotten

Skjerstad sa...

Du er så flink Trinemor :) Den puta var kjempefin !! Herlig sykroken din . Jeg må vel få rævva i gir ,når det gjelder sying jeg også ;) Koselig med overnattingsbesøk :)

Ha en fin Lørdag :) Sola skinner ;)
Mytti klæmma fra mæ :)

Bente sa...

Hei - så knallfin pute - flott farge og fine stoff - og så flink du er som kan sy! Jeg misunner alle som er flinke til å sy - selv har jeg med tid og stunder tenkt å prøve meg på et trekk til en halv sommerdyne - meningen er at det kan bli et lite vatt-teppe som kanskje nabopusen heller vil ligge på framfor å ligge i ørelappstolen!!

Ha en god lørdag - og lykke til med nye syprosjekt - klem fra Bente.

Tovepia sa...

Du kan jo sy!! Nydelig pute i stoffer og farger som harmonerte såå godt!
Bruksanvisninger er no' herk!...men ser ikke ut som du trenger lese mer;)
Nyt dagen i sola og klem fra meg;)

Datt sa...

Ooo, så inspirerende hobbykrok du har :D
Og den puta ble jo knallkul!
Skulle nesten tro du likte oransje! ;)

Kristin Kreativius sa...

Så fin ei pute:) Og se på alle de tekstilene da! Gratulerer med ny symaskin! Nå har jeg vært inne på bloggen til bruktbo, og har bestemt meg for å sette av en dag for å dra dit:)

God helg!

GundaM sa...

fin pute Trine ;) og litt av Bruktbo i den og, artig!

elsker selv å sy men ahr en mor som er så innmari nøya så jeg ble litt "kvælt" i oppveksten, men nå er man da fri!!! hihi

kos dæ me hyl og lakris!

mimmi-leone sa...

For en nydelig pute med herlige farger!!
Elsker slike farger.

Så koselig at du har lagt deg til som følger, velkommen skal du være!

Kjenner igjen det med å ikke like å lese bruksanvisninger, like kjedelig hver gang.

Ønsker deg en fortsatt fin helg med hilsen fra Mimmi-Leone

Rosor och Pioner sa...

Åhh vilken härlig syhörna och vilka fina kuddar du gjort.
önskar dig en skön söndag

Unknown sa...

Næmen i alle dager, sååå fin sykrok du har fått deg og du er jo en reser på å sy puter, legg dem ut på Epla butikken, de ville ha gått unna som bare det.
Eames stolen var flott, hvitt passer jo til allt...så det var et godt valg. Ha en fin søndag videre, kos fra Wilhelmine