onsdag 24. november 2010

BLOGGTREFF, GAVER OG BYTTEPAKKE!!!!


Hallo alle der ute!

På fredag landa et fly på Trondheim lufthavn, Værnes:) 
Ut kom selveste Namasten vår:) Tøffe jenta som kom hit til oss uten å ha truffet oss før:) Vi var litt nervøse vi også, men det gikk fort over:) Alle tre fant fort tonen:)
Vi raida alt av bruktbutikker mellom Stjørdal og basen:)Bilder derfra kan dere se hos Namaste og Skjerstad.
Namaste hadde gaver med, jeg fikk herlige, hekla tøfler(de får være med til hytta). Og da jeg kommenterte den fine painkillerseska, fikk jeg jammen den også.
Lørdag var det tid for bytur, med besøk rundt i forskjellige bruktbutikker og interiørbutikker:) Namaste og Skjerstad hadde det ikke travelt, så vi rakk ikke så mye før bloggtreff kl 14.00;))Jeg gikk noen meter foran plutselig,HMMM;)
I løpet av 2 timer og 30 min på Ni muser traff vi Merthful,

Søte Kristin hadde laga julestruter til oss, fint innpakka og med personlig kort med hilsen til hver og en:)
På søndag kjørte vi til SMIA, julemarkedet "vårt":)
Namaste har fått shoppet litt i helga kan man si:) Hun hadde en koffert nedi en annen koffert:) Den jenta er ikke rådlaus dere:)
Etter ei trivelig helg, dro Namaste hjem og det gjorde vi også:)

Viser dere også de herlige stoffene jeg fikk bytta til meg fra Lotten.




Og nå er jeg sliten etter all skriving:) Må vel ta et kurs i Touch- metoden hvis jeg skal fortsette med så laaaange innlegg:)


Nå står tur med Kira på programmet, det vil løse opp stive skuldre og nakke:)


Ha en flott dag der ute:)


Klemmer i bøts and spans fra Trine:)


Posted by Picasa

17 kommentarer:

Tovepia sa...

Jeg skulle jo vært der, men prinsen fikk førstepri;)...men jeg skjønner at det var et koselig møte. Flotte gaver og stoffer!
Ha en flott onsdag og klem fra meg;)

Rosor och Pioner sa...

Så trevligt ni haft och så många fina gåvor du fått. Roligt att träffa nya vänner.
Ha en skön onsdag
Kram Susanne

Skjerstad sa...

hei :) Tusen takk for ei trivelig helg sammen med deg !Og at vi fikk "låne" ditt hus ;) Flotte stoffer og gaver. En tur med Kira er sikkert en god balsam for kroppen :) Ha en fin fin dag Trine :)

Klemmer fra Janne :)

Fru Usken sa...

Hei å takk for kommenten hos meg:) Høres ud så dåkke har hatt ei trivelige helg ja! Har lest alle tri sine innlegg nå;) Høres kjekt ud m sånne bloggtreff ja, mn hadde nok kjent litt prestasjonsangst for eg syns alle har m seg så kjekke å flotte gava;)
Ha ein nydelige dag!:) store klem:)

Unknown sa...

Ja, det var jammen meg ei godhelg!

Vett ikkje om det var vinteren dåkkas som gjorde det, men eg e nå blitt forkjølt og fått øyrebetebbelse eg :o(

Må smila av at du syns du har skreve langt innlegg, og eg syns eg var flink te å begrense meg :o)
Mitt e visst likevel lengre enn ditt ;o)
Nuvel, forskjellige e me, og det e bra.

Klem på klem

himlaverket sa...

Så roligt med besök, och vad mycket ni hann med under dagen...
kram ullamaria

Lotten sa...

Oj, vad trevligt det låter med er bloggträff! Fina gåver oxå... och kul att du gillade tygerna ;-)

Heidi sa...

Høres virkelig ut som en knall helg!

Har du lyst, kan du ta utfordringen som ligger i bloggen min :)

Fru Usken sa...

Hei ijenn:) å takk for kommentarane inne hos meg, kjekt å se at dåkke isje hadde glemt meg;)
Mn neida eg meinte isje d m gavepress sånn veldig bokstaveligt, men eg sjønne ka du meine ja:) E veldig kos m gava, å eg ser mange har m seg stasj på sånne treff å d e alti så veldi flott å eg tenke bare "koss kom di på d å kor fant di d henne??", eg blir rett å slett ganske imponerte å mållause, mn isje på ein dårlige måde:)
knib:)

Hennes sa...

Heisann..
Jeg har lagt inn en laaang kommentar hos din svigerinne, gå inn og les den, den er til deg også, :O) så slipper jeg å skrive den på nytt.
Tid er tid, og tid har vi ikke tid til, eller noe sånt..
(skulle nesten tro jeg hadde drukket, på en helt vanlig onsdag, sånn som jeg skriver..)
:O)
Oki, ha en fin kveld.
Klem Linda..

Unknown sa...

Koselig da.

Fargebarn sa...

Hørest ut som ei koselig helg! Kjekt å møte andre bloggere!

Ha ei finfin uke videre.

Stine Hoelgaard Johansen sa...

det lyder bare som en super weekend, og sjovt at få "sat ansigt på" de forskellige blogge.
Stine:)

idyll sa...

Åå høres ut som ei fantastisk helg!!! Kjekke byttestoff og gaver må jeg si.. Og Pain Killers boksen var jo bare sååå søt!! Ha ein fin dag, klem fra Idyll

Vibeke sa...

Hørtes ut som god stemning og kjempekoselig :) Og tusen takk for alle fine kommentarer på bloggen min! Utrolig hyggelig :)

Barbros lille verden sa...

Hei du!
Takk for sist - det var kjempekoselig med bloggtreff! Ble ikke så lange stunda på meg da, men trivelig var det lell :) Og vi må vel gjøre det igjen?!
Ønsker deg ei riktig fin helg i sprengkulda :)
Klem fra Barbro
..som forresten digger skoene dine!

TUSEN VASER sa...

Visst är det härligt med bloggträffar. Man blir så uppmuntrad och glad att det finns så många fina människor som man aldrig träffat tidigare.
Ha en fin dag! cinna