mandag 23. januar 2012

KONTRASTER!


Sånn så det ut på Væreholmen i formiddag:) Forbausende mildt og  ikke en snøflekk:)


Ja, såpass varmt var det at Kira måtte ta en rask svømmetur:) 


Og sånne forhold var det i Selbu i går formiddag:) MYE snø og iskald vind:)


Kira gjør dypdykk i alle spor , hun er så søt med snø på nesen:)


Vi liker å spille Hatt over hatt på hytta:) Jeg starta med de blå hattene....trenger vel ikke å nevne at jeg tapte runden;) Personen med de grønne hattene vant ikke han heller, bare så det er sagt;)
Ei herlig helg på hytta sammen med ungdommene:)

Jeg ønsker Henriette, Synøve, En verden av masker, DIY se her hvordanLinda og Marit(som jeg ikke har funnet ut har blogg, si fra er du snill) VELKOMMEN til bloggen min:) 

Ha en fin mandag alle sammen:) I kveld skal jeg på korøving igjen....gleder meg til det:)

TRINE:)


21 kommentarer:

Lene sa...

Store kontraster i naturen :) Her er det vel.. 5 meter med snø!! Nesten ;)

Kos deg på korøving!
Klem Lene

Janne sa...

Så definitivt best ut på svaberget der ;)

Fine Friminutt sa...

Likte Værehaugen best jeg:-) Fine bilder! Hilsen fra Elin

Synøve sa...

Tusen takk for fine velkomstord:) Kontraster er supert - det blir det dynamikk og kreativitet av:))) Klem

Petra / Popetotrora sa...

Ja, det galet vad snabbt vädret kan svänga om. :-)
Ha det fint! //Petra

Johanne Brekkevold sa...

Vil gjerne ha mer snø rundt huset jeg. Liker snø! God ukestart til deg også Trine! Stikker innom å ser etter skøyter til meg selv en dag :)

En støvel og en sko sa...

Ja det var kontraster kan man si. Er disse steden i nærheten av hverandre?
Så utrolig fine funn du fant i innlegget under her. Likte sååå godt det eplebrettet, og så fine stoffer og vatteppe... Heldig :-)
Takk for info om tlfnr. Skal ringe i morgen, nå må jeg hente gutten :-)
Klemmer :-)

Guri sa...

Må innrømme at jeg likte de snøfrie bildene best jeg da ;) Flott snøfritt vintervær her også i dag, men tror ikke et bad i sjøen frister nevneverdig ;)
Ha en flott mandag videre :)
Klæm

Skjerstad sa...

Så snedig , når man tenker på at disse stedene ikke er så langt unna hverandre ;) Kira er en heldig hund som får være så mye ute :)

Syng for full hals på kor :)
Og kos deg !
Klem fra Janne
Og hils familien :)

Vann du itj herre gången !? ;)

Elin sa...

Oj! der snakker vi kontraster ja. :-) Takk for titten. :-)

Lidyll sa...

Oi oi, det var kontrast må jeg si!*smile*

...her i Oslo er det jo n god del snø nå, etter en "snøstorm" lørdag...*ler* Blir like forundret her gang over at allt av kollektivtrafikk stopper opp....må le...burde ikke vi være vandt til snø NOrge?*hihi*

..i dag lurer vi litt på å "leke barn" og hive oss på nabolagets akekveld..tror det blir gøy...man skal jo ikke glemme å være litt barn i blandt og tørre leke*blunkesmil*

Ønsker deg en flott ny uke!
Klem til deg

Grete sa...

Ikke noen pyse den voffsa di! Min er ganske pinglete når det kommer til bading - vil ha varmt vann akkurat som jeg :)

Det er herlig å gå i fjæra selv om det ligger snø helt i sjøkanten synes jeg, at det fins noe som ikke er is og hardt også om vinteren gir i alle fall meg godfølelse og trua på enda en vår!

Når det gjelder disse "følge"-greiene, så aner jeg ikke hvordan man gjør det. Men jeg har i alle fall link til bloggen din fra min, for jeg synes det er så hjemmekoselig hos deg :)

Ha en fin uke!

Anonym sa...

stor forskjell ja :) Det er vel derfor vi liker naturen ;)

Tovepia sa...

Skikkelige kontraster dette..må si jeg foretrekker det snøfrie landskap, men det er det ikke rundt meg;)
Ha ei fin uke videre, klem fra mæ;)

Barbros lille atelier sa...

Oj, snakk om kontraster! Flotte bilder!
Kos deg på korøving!

Klem

Havfruen sa...

Så nesten vårlig ut på de første bildene...iallefall med Kira i sjøen:)) Finnes ikke snø hos meg heller men tempen er så absolutt vinterlig nok.
Ser jo herlig ut med snø å men....
Hytteturer er trivelig, især med ungdommer i lag med seg:)
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Lindis sa...

Oi, ja det var kontraster ja!
Her er det en del snø og kaldt - men jeg liker det :) Blir ekstra kos å komme inn i varmen og drikke te da ;) Har litt Gilmore Girls maraton om dagen også, hehe ;)

Ja, jeg tror også dette blir et flott år Trine :D
Føler jeg har fått alt mye mer på plass i livet mitt. Har blant annet bestemt meg for å søke på University of Edinburgh neste år - ta mastergrad :) Så jeg skal virkelig stå på i år og får ferdig bachelorgraden min og lage en portofolio (med arbeider) som de må ha når jeg søker :)
Det er en praktisk mastergrad hvor jeg får være kreativ hver eneste dag - helt fantastisk!! Kjenner motivasjonen bare vokser og vokser :D

Ser ut som om dere hadde en koselig helg på hytta, med både skiturer og avslappende innekvelder :)
Gleder meg til Påsken - for da skal jeg kose meg på hytta igjen også :)

Håper du har hatt en fin start på uka :)

God klem til deg

Bondekona sa...

Ah..det så deilig hyttekoselig ut.
:)

AvMeg sa...

Det så da utrolig hyggelig ut -spillekos på hytta. Det er veldig lenge siden jeg har spilt det spillet med hattene...fikk noen flashbacks nå :-)

Unknown sa...

Herlige bilder OG hund :)) ja her har snøen også kommetog frelseren er kjøpt til gubben :) takk for kommentarer hos meg:)) ha en fin dag .... I mora :) klemmer

Ragnhild sa...

Ser ut som dere har hatt en deilig helg. En vakker dag skal vi ha hytte og det gleder jeg meg til!