torsdag 21. juni 2012

Noe småtteri :)))))))) og snart er det helg.......


Har spraymalt ei lita tallerkenhylle lilla:) Liker fargen og kvaliteten på spraylakken fra KEM:)
Fine og kjære ting fikk plass i hylla denne gangen:)


Og sånn ble det, jeg nyter synet i hvert fall;)

Jeg har vunnet Giveaway hos SignePling, settet og kaffekanna er bare så lekre:) Det kommer bilder når vi får tatt det med til hytta:) TUSEN takk, Signe:)

I morgen tidlig reiser Sjetnekoret til Brønnøysund:) Vi skal synge og kose oss frem til søndag:) Gleder meg til å reise en plass jeg aldri har vært, det skal være så vakkert der.....

Ønsker velkommen til Sigrid og anne.martensmeyer som følgere av bloggen min:) Håper dere vil trives her, kommenter hvis dere har blogg, så finner jeg dere:) 

Ha ei flott helg alle som er innom:)

Trine:)

33 kommentarer:

Unknown sa...

Det var lekkert. Den gule lampa var vanvittig stilig. God tur med koret. Vi flytter på hytta i morgen. Skal bli deilig med ferie. D

Jøsses... sa...

Så fin lillafarge du hadde funnet!!!
Det ble flott :-)

Her er det helg i dag, siste barnehage, skolefri og sol!! Fin helg til deg ;-)

Oline Art sa...

Som altid lækre og inspirerende billeder! Den gule plastik taske vækker minder. Jeg havde den nemlig da jeg var barn. Jeg er bare ret sikker på min var lyserød i stedet for:-)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Flott lillafarge på hylla di! ♥ passa godt inn der mellom dei andre fargeglade tinga:)
Riktig god tur med koret!

Posttausa sa...

Å så fargerikt og fint det vart!
Kjempefin lillafarge!
God helg til deg, og god tur med koret!

Hildemiho sa...

her var det mye deilige farger, den lilla hyllen ble jo smekker og kuleste gule lampa og vesken.
strålende helg til deg!!
klemmer

Skjerstad sa...

Lilla i heimen frisket opp Trine :)
Ikke at du trenger å friske opp hjemmet da ;) Kjempesøte ting i hylla, likte så godt den lille emaljerte vasen.Og lampa deres er bare RÅÅÅÅ !!!!

Kos deg på tur :)
Klem fra Janne

Vilma sa...

Hej Trine

Fantastiske billeder og ting , du er retromester !!
Glæder mig så meget til vi skal ses , tiden går alt for langsomt !!

Ha en dejlig weekend :-)

Stort klem

Anette sa...

Älskar din färgglada blogg! :) Trevlig helg!

Guri sa...

KUUUULT!
Du får det til du. Hos meg hadde det nok sett litt mer kræsja ut ;)
God tur med koret og fin helg :)
KLÆM

Synøve sa...

De fargene dine åpner liksom nye dører......:) - og for ei flott gul lampe!!! Kos deg på kor-tur, nydelig der ute ved kysten akkurat nå, vi kjørte kystriksvegen nordover på denne tida for noen år siden - et landskap badet i blonder (hundekjeks:) Gled deg:)Klem

Tovepia sa...

Jeg blir glad bare jeg ser på bildene dine, skikkelig lekkert og tøffe farger sammen!
Nyt sola og turen nordover, klem fra mæ;)

Fargevandring sa...

Nydelig♥ og jeg liker kombinasjonen gult og grønt så godt...fikk det bekreftet enda en gang av det ene bildet du viser:-) Ha en fin kveld Trine:-)

Lindis sa...

For en herlig fargeklatt! En fryd for øyet :) Ble kjempefint Trine :)

Kos deg på tur med koret i helga - håper dere får fint vær mens dere er oppi nord :)

God klem til deg

Tins roser sa...

Fantastiske farger og bilder, Trine. Du er så frodig, og jeg elsker fargerike personer som deg. Faktisk, så har jeg dilla med gult for tida, er det sommeren, tro? Den gule veska er tøff, jeg tror jeg hadde en sånn i rødt da jeg var barn. Minner... ;) Ha det koselig med koret, jeg er veldig glad i kormusikk ;)

Fru Usken sa...

kjempekul lilla hylle!! å finfine ting samla i og rundt den:) elsker rammene og fargene på dem!
ha ei super helg:))
klem:)

Anonym sa...

SÅ fin lilla hylle! Jeg synes også spraymalingen fra KEM er super! Også går det jo så fort å forvandle, og det tørker fort! Jeg elsker den gule plastikkveska. Jeg har fått helt dilla på sånne. Jeg kjøpte en til Lisas fireårsdag i rosa fra hm, og den er så fin. Den gule du har er sikkert gammel, og kulere :-)! God helg! Klem fra Anne.

Duse Pasteller sa...

GOD TUR til Brønnøysund!! Det stemmer, det er kjempevakkert der! Var der mye i min barndom:)
Så kule ting du viser!! Du har så mye flott!:)
Helgeklem fra meg og Leon:):)

Sidselsidserk sa...

Et besøk her hos deg gjør meg i godt humør:-) Ingen skal komme å si at ikke farger påvirker humøret! Her pøser regnet ned og jeg vet at sola skinner i Trøndelag.....
God sommer til deg Trine.

Livets små øyeblikk sa...

Flott og fargerikt - gladbilder:)
Og den lampa di er bare så herlig:)

Håper du har hatt fine dager i Brønnøysund,
god klem
Hanne:)

Fjordlykke sa...

Søtt! Og tøft! Wow for en lampe!
God helg til deg!
Klem:)

(eddas) sa...

Du kan bare glede deg,vakreste stedet på jord er Helgelandskysten.
Jeg har bodd både på Ylvingen,vega og i Brønnøysund:)
klemklem

TUSEN VASER sa...

Hoppas din sommar är bra, Trine! Härliga bilder. Imorgon beger vi oss till Nordkapp, ska hälsa på makens 2 söner som arbetar på klippan.

Karen sa...

Åh, det er så godt å komme inn her å fange opp inspirasjon i alle de flotte bildene dine :)
Bare elsket den lillafargen på tallerkenhyllen, og de blå rammene med hjerte hengende i, var bare helt super! :)

Håper du har fine dager...
*klemmer*

Bente sa...

Hei - så søte bilder av smått og søtt:)

Vil ønske deg og dine en superfin sommer - stor klem fra Bente:)

Rose Garden Malevik sa...

Hej Trine
vilka underbara färger........
å missa nu inte......

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter...
redan 70 fina bloggar med...
VÄLKOMMEN
Håkan

I.M sa...

Kjempelekkert:)
Ble litt forelsket i den gule kurven!!!

Kaspara sa...

Heisan Trine
Så flott med en slik liten tallerkenhylle og lilla liker jeg godt.
Kommer stadig over tallerkenhyller egentlig og har en stor samling i kjelleren av det også. Ser at prisene i bruktbutikken har steget på disse fra sånn ca.30 kr. til hundrelappen nå.
Sola stråler her og i morgen er eldstemann 11 år. Jeg roter i kakeoppskrifter og ser om jeg finner noen nye og fristende.
Glad kveld til deg, Trine!
Klem fra Kaspara

Kristin. Hjem og hobby sa...

Så gøy med en ny følger:-) Kjempefin blogg du har, blir i skikkelig godt humør av alle fargene i hjemmet ditt. Stilig med den hylla, jeg har aldri prøvd å spraylakkere møbler noen gang, må man grunne først eller er det noen andre forhåndsregler man bør ta? Noen ganger kan man bli litt lei av den malinga og malekosten også!! Håper du får en fin ferie. Hilsen Kristin

Hennes sa...

Klem til deg Trine :O)
Vi blogges utpå høsten.

Linda :O)

Sukkertøy for øyet sa...

Heeeeeei søte!!
...ahhh..Endelig tid til en bloggrunde, og da starter jeg hos deg :)

..inspirasjon til 1000 frøken!

Jeg blir så glad for alle de søte ordene du legger igjen hos meg!!
Veldig koselig altså!

Håper sommeren er fin og at du koser deg!

Klem Ida Susanne

smilehull sa...

Du, jeg har hatt pakken i pakkeleken klar i en uke, men har rota bort adressen din! Har du den og kan sende den til meg på mariestabell(a)hotmail.com, så skal jeg få gubben til å sende pakken før han reiser på ferie han også:)
Goood sommer!!!

Lindis sa...

Kjære Trine - Gratulerer så masse med dagen som var 8 juli :D
Huska på deg jeg, vi har jo bursdag på samme dag ;D
Hadde nesten venta meg et lite bursdagsinnlegg her på bloggen din, men du er vel opptatt med ferie og kos! :D

Klemmer fra meg :)