søndag 9. desember 2012

JULEVERKSTED :)


Onsdag kveld var jeg hos trivelige Vibeke med bloggen Bengtgarden:)
Hun inviterte til juleverksted og serverte gløgg og pepperkaker:)
I hyggelig selskap med 5 andre jenter, laga vi papirstjerner, kort, beisa julestjerner i tre og hadde det trivelig til seint på kveld :)

Norway designs papiravdeling i  Trondheim sponsa oss med papir, maljer og utstyr til laging av forskjellig julepynt og kort :)


Her ser du noe av det vi fikk :)



Jeg ble mest fornøyd med å ha lært meg å brette disse stjernene, de er så fine i avispapir, synes jeg :)
Denne uke har jeg ferie og da skal jeg innom papiravdelingen hos Norway designs og kjøpe mer papir, vil ha noen hvite stjerner også :) Har bretta to stjerner HELT uten hjelp:)
Takk til alle som var der og en spesiell takk til Vibeke :)


KOS DERE I FØRJULSTIDA :)
DET GJØR JEG:)

20 kommentarer:

Posttausa sa...

Så kjekt med juleverkstad:)
Nydelige papirstjerner, ser kjempevanskelig ut!
Fin førjulstid til deg:)
Klem frå Alva

bevaremegvel sa...

Juleverksted med venninner er bare så koselig!
Heldige dere som fikk så mye fint :)
De stjernene du har bretta er så fine, har ennå ikke prøvd meg på akkurat de, men jeg må nok det snart. Fint i avispapir!
God ferie :)
Ha en fortsatt fin søndag.

Klem

Livets små øyeblikk sa...

Koselig med juleverksted og papirpussel er ekstra kjekt synes jeg:) Jeg ble hekta på german star i fjor, er litt vanskelig første gangene men når en knekker koden blir det litt vanskelig å stoppe også:D

Håper du har gode advensdager Trine,
varm klem fra meg:)

Lise B sa...

Helt misunnelig jeg...
Papiravdelinga til Norway designs er fantastisk fin!

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Så flink du har vært Trine :-)
Her er det nye stjerner som er brettet. Ja, hektet!!:-)

Kjempe koselig kveld, takk for at du kom :-)

Klæm Vibeke

Lindis sa...

Så trevlig! :)
Veldig fine sjterner, skulle gjerne lært meg å lage sånne sjøl jeg :)

Så bra du koser deg i førjulstia Trine :)
Det gjør jeg også nå, siden jeg endelig er ferdig med eksamen.. :)

Anonym sa...

Så hyggelig med juleverksted, og så fine stjerner! Kos deg videre i adventstiden! Klem fra Anne.

Tovepia sa...

Stilig sofa under her!!
Så artig dette hørtes ut; og lekre stjerner!
Godt med slike verksted, for da får man ideer og får satt i gang.
Nyt adventstida, klem fra mæ;)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Det høyrest ut som ei koseleg stund i kreativitetens tegn:)

Jøsses... sa...

Herligt med kreative kvelder med andre glade mennesker!

Snart klar for juleverksted her også, neste helg!

Men kan ikke brette de flotte stjernene... kanskje jeg kan lære det da, av noen andre kreative...

Fortsatt fin advent!
<

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Så kjekt med juleverksted, og de stjernene ble jo helt perfekt!
Ha en hyggelig fortsettning på den nye uken!!
Klem fra Lena

Fragmenter sa...

Så koselig med juleverksted:) Ikke verst å bli sponsa med papir fra Norway Design, de har jo virkelig mye fint papir!! Har ikke våga meg til med papirstjernebretting, jeg. Ser ut som en øvelse i tålmodighet, hehe:) Men jammen er de fine!
Gratulerer med ny skitlekker sofa!!
Klem, Elin

Skjerstad sa...

Gøy å lære seg noe nytt :)
Stjernene var så fine Trine !
Kanskje du lærer meg det en dag ;)

Kos deg i ferien
Klem fra Janne

Unknown sa...

Imponert over at du klarer å lage de stjernene. Bare så fine, men ser alt for innviklede ut. Jeg var og på juleverksted hos ei som heter Vibeke på lørdag. Kjempekoselig med egenlagde saker til jul. Kos deg videre i førjulstiden. Klem.

Marianne sa...

Så hyggelig med juleverksted, og så flotte de stjernene var! Ha en fin førjulstid!

Pia sa...

Det så jo riktig så avansert ut med de stjernene - de var kjempefine:)
Takk for hyggelig tilbakemelding ang intervjuet - har ikke turt å høre på det selv, det er aldri stas å høre seg selv...

Snertne sneller og små nøster sa...

Så koselig med juleverksted da, og flott stjerner - så flink du er :-)

Ha det godt - klem Siv

Kaspara sa...

Heisan og god morgen
Så utrolig koselig med juleverksted og så mye flott Norway design hadde sponset dere med.
Stjernene så jo superproffe ut!
Fine førjulsdager til deg!
Klem fra Kaspara

FAZENDO ARTE sa...

Ola querida, vim te fazer uma visitinha...adorei seu Blog.
Estou com muitas novidades no meu blog.
Aguardarei sua visitinha.
www.fazendoarteleriente.blogspot.com
bjs Leila .•*♥*•.¸¸.•*♥*•.¸¸.•.¸¸.•*♥*•.

Unknown sa...

Please note prada handbags uk that our study focused on urban consumers only rolex replica and not the entire 1.3 billion Chinese population. For more information, please see here.