tirsdag 2. november 2010

Jeg har samlet på.......


blå fat i mange fasonger og størrelser.....de er nydelige og skal henge på kjøkkenet på hytta:)

Posted by Picasa
gammelt pressglass. Her et lite utvalg. De er så fine med telys i, blomster, gotteri, kaker, stein, perler osv osv:)

Fikk pakke fra ANETTE idag, vi har bytta tapet og stoff. Midt i blinken farger og mønster, jeg ble "overglad". Gleder meg til å pimpe opp noe og å sy:) Fint å bytte for å få større utvalg:)Takk Anette:)

Ha en fortreffelig kveld da dere:)

Panserklemmer fra Trine:)

13 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

De blåa faten kommer att göra sig bra på väggen, de är fina. Gammalt pressglas är fint, gillar kannan i förgrunden på bilden, vacker.
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Kram

Tovepia sa...

Blått er favoritt hos meg, og dette ligner mye jeg selv har å hytta, men du hadde litt av en samling;)
Herlig glass også;)
Fin uke videre, klem fra meg;)

svimelaura sa...

Så nydelig pressglass! Elsker pressglass, veldig veldig mye!

Li/Småtingene sa...

Så flotte fat! Herlig med den mønstermiksen, men med samme fargenyanse. Håper vi får se dem når de henger på veggen også!

Ha en fin kveld videre!

Skjerstad sa...

Hei :) jeg vet at disse fatene blir nydelige på hytta deres , ser det for meg ;)Pressglass tingene dine er nydelige , spesielt med lys i ;)Så må jeg få si at nær bildene dine er jo så proffe !! Heia Trine :)

Ha en fin kveld videre :)
Klæmma fra Janne ;)

Unknown sa...

helt enig!! pressglass er nyyydelig.... kan jo ikke få nok av det, er som du sier pent til ALT!!

håper jeg får se alle de nydelige blå fatene på veggen, på hytta... tenker det blir skikkelig fint!!

ha en fin fin kveld videre

klem fra Mia

Tevanga sa...

Pressglass er det fiiineste! Man får aldri nok av pressglass. Sånn er det bare. Jeg for min del får heller aldri nok lagringsplass til å ha pressglasstingene i. Dessverre er det jeg ønsker og det jeg har ganske langt fra hverandre, så hvis jeg presser en eneste pressglass til inn i huset, så tror jeg jammen det spretter ut en annen på andre siden...

idyll sa...

Åå det smykket hørtes jo bare lekkert ut da!!! Fargene på fatene var bare helt nydelig!! Kan tenke meg det blir fint å få dem på veggen:)

Ha ein fin dag, klem fra Idyll

Vilma sa...

århhhh det er smukt , det hele :-)

Klem Vilma

Bente sa...

Heisan - enig med deg i at blått og hvitt porselen er så fint - jeg har vært så heldig og fått overta noe kaffeservise i blått og hvitt fra Royal Copenhagen av moren min + en tante:)
Ha en kveld - klem fra Bente.

Bente sa...

Hei igjen - glemte å si at melaminfatene/tallerknene fra tallerkenhylleinnlegget mitt er fra Rice - kjøpt på Rafens i Oslo:)

Fargebarn sa...

Så stilige tallerker. Hadde gjort seg godt på veggen ;)

Randiga Tråden sa...

Vilka härliga blåa fat.