fredag 5. november 2010

Nye puter!!!!

Posted by Picasa¤ nye juleputer til salgs i Putegeriljaen:)
Kan ikke laste bilder fra Bildene i biblioteket på maskina idag. Måtte derfor hente bildene i Picasa og sende dem derfra direkte til bloggen:)
Idag har jeg sagt f... i helv.... mange ganger:) Synes ikke det har hjulpet, egentlig:)

Har vært på stoff- og retroting raid på Fretexer rundt omkring i Trondheim idag:) Fant mange lekrerier;) Viser en annen gang:)
(når dataen oppfører seg som jeg vil)

Klem fra Trine:)

7 kommentarer:

Frk.Eplegrøt sa...

Hei:)
Fine juleputer altså! Hentet pakken i posten i dag :) Flotte tapeter!
Har allerede begynt bruke litt av den ene - nå har jeg pause.Kommer nok et innlegg om det snart.
Spent på hva som dukket opp på raiden din ;)
Klem fra meg!

Bente sa...

Hei - så flinke putesyere dere er:) Jeg har også planer om å kalle meg syer - snart ... kanskje ....;)
Rare små kaker er tatt ut fra ovenen nå - skal fylles med smørkrem - håper de blir gode - har nemlig aldri prøvd oppskriften før:) Og så er det lasagne i kveld - det blir bra!

Ha en fin helg - klem fra Bente.

Datt sa...

Flinkinger! Og jeg digger de fatene under! :)

Unknown sa...

Hei, dere asså...rett og slett kunstnere...dette her er jo bare helt nydelig...lykke til med salget damer!

svimelaura sa...

Smashing puter!!!! Gleder meg til å se innlegg av fangsten din:)

Rosor och Pioner sa...

Vilka häftiga julkuddar, snygga.
Önskar dig en trevlig helg
Kram

God som Grønn sa...

Heidu, Takk for hyggelig besøk og at du vil følge meg! Men jeg tror du må prøve å legge deg til en gang til, ser ikke ut som det ble registrert : ) Hilsen Frøken Grønn